بهترین موتور سیکلت زیر 50 میلیون

بهترین موتور سیکلت‌های زیر ۵۰ میلیون تومان کدامند؟

11:00۲

موتور سیکلت‌ها وسایل نقلیه‌ای هستند که در دو نوع برقی و بنزینی تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردی را به راننده ارائه می‌دهند. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که قیمت هر کدام از آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت می‌باشد. قیمت موتور سیکلت‌ها با توجه به اوضاع و احوال اقتصادی کشور، نوسانات فراوانی به خود می‌بیند. قیمت موتور سیکلت‌ها از ۱۰ میلیون تومان شروع شده و تا ۲۰۰ میلیون تومان ادامه دارد؛ اما در این مطلب از سایت یدک تیمچه، فروشگاه لوازم یدکی موتور سیکلت، قصد داریم که بهترین موتور سیکلت زیر ۵۰ میلیون را به شما معرفی کنیم.

لیستی از موتور سیکلت‌های زیر ۵۰ میلیون:

موتور سیکلت احسان مدل RD 125 حجم ۱۲۵ سی‌سی

یکی از پرطرفدارترین موتور سیکلت‌های موجود در بازار که با قیمت ۳۳ تا ۳۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، موتور سیکلت RD125 با حجم ۱۲۵ سی‌سی است. این موتور سیکلت با استفاده از سیستم سوخت رسانی انژکتوری کار می‌کند که هم به صورت هندلی و هم به صورت سیستم استارتی تولید شده است. موتور آن که مهم‌ترین بخش هر وسیله نقلیه است، برای این موتور سیکلت به صورت ۴ زمانه با قدرت گشتاور ۸.۸۵ نیوتن متر است. موتور سیکلت RD 125 احسان با گیربکس چهار دنده کار می‌کند که کیفیت بالایی نیز دارد.

طراحی و دیزاین چراغ‌ها و بدنه این موتور سیکلت به قدری شیک و زیبا است که جلوه خاصی به موتور داده است. همچنین نوع مواد به کار رفته در بدنه آن نیز باعث شده تا در مقابل ضربات مقاوم باشد و وزن موتور سیکلت احسان را نیز تا حد زیادی کاهش دهد. این موتور سیکلت با حجم باک ۵ لیتر، زمان زیادی به شما سواری می‌دهد و ترمز دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب نیز امنیت شما را تامین می‌کند. این موتور سیکلت جز بهترین موتور سیکلت زیر ۵۰ میلیون است.

موتور سیکلت RD125

موتور سیکلت احسان مدل EH 150 حجم ۱۵۰ سی‌سی

موتور سیکلت احسان مدل EH 150  با پیشرانه ۱۵۰ سی‌سی تولید شده که در کلاس موتور سیکلت‌های شهری قرار گرفته است. این موتور سیکلت به دلیل طراحی و ظاهر زیبایی که دارد، طرفداران زیادی در بازار داشته و فروش خوبی را نیز تجربه کرده است.

این موتور سیکلت با حداکثر سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت، با موتور تک سیلندر چهار زمانه و سیستم احتراق انژکتوری، دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ (Euro 4) است. موتور سیکلت احسان مدل EH 150 مجهز به یک اگزوز داخلی است که صدای زیبا و دلنشینی را تولید می‌کند.

همچنین یک شاسی مستحکم نیز در درون این موتور سیکلت قرار داده‌اند که علاوه بر امنیت و ظاهر زیبایی که ساخته است، یک سواری نرم و راحت را نیز به راننده ارائه می‌دهد. حداکثر سرعتی که این موتور سیکلت حدود در اختیار راننده قرار می‌دهد، ۹۶ کیلومتر بر ساعت است. موتور سیکلت EH 125 با گیربکس ۵ دنده کار می‌کند که با توجه به حجم باک ۱۳.۵ لیتری، توانایی طی کردن مسافت زیادی را دارد. ترمز جلوی این موتور سیکلت دیسکی و ترمز عقب آن نیز کاسه‌ای می‌باشد. در حال حاضر این موتور سیکلت با قیمت ۳۴ تا ۳۸ میلیون خرید و فروش می‌شود.

موتور سیکلت احسان مدل EH 150

موتور سیکلت احسان مدل EH 200 حجم ۱۹۶ سی‌سی

موتور سیکلت احسان مدل EH 200 که با حجم موتور ۲۰۰ سی‌سی تولید شده است، توانایی ارائه حداکثر سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت را دارد. این محصول نیز مانند EH 150 در کلاس محصولات شهری قرار گرفته است که با توجه به قیمت محصول قبلی، این مدل از موتور سیکلت‌های احسان نیز  با قیمت ۳۶ تا ۴۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این موتور سیکلت با یک پیشرانه تک سیلندر چهار زمانه و سیستم احتراق انژکتوری کار می‌کند که دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ نیز است.

این موتور سیکلت دارای یک اگزوز داخلی است که شنیدن صدای آن در دور موتورهای بالا بسیار لذت بخش خواهد بود. همچنین دارای یک شاسی مستحکم و همچنین ظاهری شیک و زیبا است که طرفداران آن را بیشتر کرده است. با خرید این موتور سیکلت می‌توانید تجربه یک سواری نرم و بدون خستگی توام با صدای باد را داشته باشید که با ترمز دیسکی در جلو و ترمز کاسه‌ای در عقب امنیت را نیز حس خواهید کرد. این مدل جز بهترین موتور سیکلت زیر ۵۰ میلیون است.

موتور سیکلت احسان مدل EH 200

موتور سیکلت گلکسی  مدل CL 150 حجم ۱۵۰ سی‌سی

طرفداران موتور سیکلت‌ها و یا اسکوترهای شهری به راحتی از کنار گلکسی CL 150 رد نمی‌شوند، زیرا این اسکوتر یکی از با کیفیت‌ترین وسایل نقلیه درون شهری است که قیمت آن بین ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان است. کسانی که به دنبال یک موتور سیکلت کوچک، اما پر قدرت هستند، بهترین گزینه برای آن‌ها گلکسی CL 150 است. دیزاین خاص این موتور سیکلت باعث شده تا جایگذاری خاص چراغ‌ها در جلو موتور به همراه راهنماهای آن، در دو طرف و چراغ زیبای عقب، جلوه خاصی به این محصول بدهد.

نکته جالب به توجه درباره این محصول برند گلکسی، این است که دارای پورت USB برای شارژ موبایل و پاور بانک و سیستم کیلومتر شمار دیجیتال است که به شما این امکان را خواهد داد از سرعت و مسافت طی شده در هر زمان اطلاع پیدا کنید. حداکثر سرعت این موتور سیکلت به ۹۰ کیلومتر بر ساعت با دو سرنشین می‌رسد که با حجم باک ۵ لیتری سوخت آن مسافت نسبتا زیادی را به شما همراه خواهد بود. لامپ‌های عقب و جلوی این موتور سیکلت ال ای دی است که وضوح میدان دید را افزایش می‌دهد.

موتور سیکلت گلکسی  مدل CL 150

موتور سیکلت گلکسی اس وای ام مدل X 125 حجم ۱۲۵ سی‌سی

موتور سیکلت گلکسی X125 موتوری است که برای کلاس شهری طراحی شده و با ظاهری که دارد، می‌توان گفت که یک اسکوتر اسپرت است که با توجه به خطوطی که بر روی آن نقش بسته، زیبایی خاصی را به آن داده است. طراحی چراغ‌های جلوی این موتور سیکلت، خلاقانه بوده و مشابه موتور سیکلت‌های برقی به نظر می‌رسد، اما باید بدانید که اینطور نیست.

این حال ویژگی‌های مذکور در کنار رینگ‌های آلومینیومی اسپرت چهره‌ی جوان پسندی را به اس وای ام گلکسی X125 داده‌اند. کیلومتر شمار به کار رفته در این موتور سیکلت از نوع دیجیتالی بوده و نشانگر سرعت، مسافت کلی، ODO، ساعت و میزان سوخت در هر زمانی به راحتی قابل مشاهده است. قطعا پایداری و مانورپذیری مناسب در کنار یک سواری نرم و بدون خستگی توام با صدای باد و همچنین صدای موتور ۱۲۳ سی‌سی ویژه‌ای که در آن به کار رفته است، لذت سواری با اینگونه موتور را دو چندان می‌نماید. این موتور سیکلت جز بهترین موتور سیکلت‌های زیر ۵۰ میلیون است.

موتور سیکلت گلکسی اس وای ام مدل X 125

موتور سیکلت سحر مدل RD 135

موتور سیکلت سحر RD 135 دارای سیستم سوخت رسانی انژکتوری و سیستم راه‌اندازی موتور سیکلت به دو صورت هندلی و استارتی تولید می‌شود. بدون شک مهم‌ترین قسمت یک موتور سیکلت، پیشرانه آن است. انجین موتور سحر RD 135 چهار زمانه، چهار دنده با قدرت گشتاور ۸.۵۵ نیوتن متر است. جای گذاری خاص چراغ‌ها در جلو موتور به همراه راهنماهای خاص آن در دو طرف و چراغ زیبای عقب، جلوه خاصی به این محصول داده است.

ترمز جلوی این موتور سیکلت دیسکی و ترمز عقب آن کاسه‌ای می‌باشد. چراغ جلوی این موتور سیکلت کاسه‌ای است که چشم انداز جلوی موتور سیکلت را چند برابر می‌کند. قیمت این موتور سیکلت بین ۳۱ تا ۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. جالب است بدانید که این موتور سیکلت با توجه به طرفدارانی که دارد، فروش خوبی داشته است.

موتور سیکلت سحر مدل RD 135

موتور سیکلت سحر مدل CGL 150

اگر به دنبال موتور سیکلت هستید که آلایندگی کمی تولید کند، بهترین انتخاب برای شما موتور سحر CGL 150 است. این موتور سیکلت بنزینی بوده و در کلاس محصولات شهری قرار گرفته است که با توجه به قیمتی که دارد از محبوب‌ترین محصولات در سراسر کشور است. این موتور سیکلت با حداکثر سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت، با سیستم انجین تک سیلندر چهار زمانه و سیستم احتراق انژکتوری، دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ است.

موتور سیکلت سحر CGL 150 مجهز به یک اگزوز بلند است که صدای زیبایی را تولید می‌کند. همچنین یک شاسی مستحکم نیز در آن قرار داده شده است که امنیت و راحتی را فراهم می‌کند. ترمز عقب این موتور سیکلت کاسه‌ای و ترمز جلوی آن دیسکی می‌باشد که امنیت موتور را تامین می‌کند. قیمت این موتور سیکلت بین ۳۱ تا ۳۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

موتور سیکلت سحر مدل CGL 150

سخن پایانی

در این مطلب از وبلاگ یدک تیمچه، با شما کاربران گرامی همراه بودیم و سعی کردیم که اطلاعات بیشتری را از موتور سیکلت‌هایی که در بازار با کمتر از ۵۰ میلیون تومان قابل خرید هستند را در اختیارتان قرار دادیم. اگر قصد خرید موتور سیکلت را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در ابتدا از موتور سیکلتی که می‌خواهید آن را خریداری کنید، اطلاعات کافی را به دست آورده و سپس برای خرید اقدام کنید. همچنین هدف شما نیز برای خرید موتور مهم است؛ به طور مثال استفاده از موتورهای برقی برای مقاصد درون شهری مناسب‌تر است. اما موتورهای بنزینی را می‌توان مقاصد برون شهری نیز استفاده کرد.

منابع:

www.kavirmotor.com


2 Comments

  1. Aria

    خیلی ممنون از اطلاعاتی که دادید خیلی سپاس گذاریم .

  1. mmd

    موتور سیکلت های کویر هم در این رده انتخاب خوبی هستند.

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند