موتورسیکلت‌های زیر 100 میلیون

موتور سیکلت هایی با ارزش کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان

14:005۲۸

موتور سیکلت‌ها با توجه به امکانات و اجزای مکانیکی که دارند، به چند قطعه مختلف تقسیم می‌شوند. همین امر باعث شده تا قیمت هر موتور سیکلت با یکدیگر متفاوت بوده و از مزایای متفاوتی بهره ببرند. با توجه به این موضوع می‌توان گفت که اگر موتور سیکلتی با قیمت بالا مد نظرتان است، می‌توانید از مشخصات فنی عالی و امکاناتی مانند کروز کنترل، ترمزهای دیسکی، قدرت موتور بسیار بالا، شتاب و سرعت بسیار بالا و زیبایی ظاهری برخوردار شوید. این موتور سیکلت‌ها توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام در زمینه خاصی متخصص هستند. در ادامه این مطلب از سایت یدک تیمچه، فروشگاه لوازم یدکی موتور سیکلت، با ما همراه باشید تا موتور سیکلت های زیر ۱۵۰ میلیون تومان را معرفی کنیم.

معرفی موتور سیکلت های زیر ۱۵۰ میلیون

تولیدکننده‌های موتور سیکلت در سراسر جهان بسیار زیاد هستند و این وسیله نقلیه از کشورهای زیادی صادر و وارد می‌شود. این سازندگان هر کدام چندین مدل موتور سیکلت را تولید و در بازار عرضه کرده‌اند که از آن‌ها می‌توان به برند هوندا، باجاج، تیوی اس، بنلی، برند یاماها، سوزوکی، دوکاتی و کی تی ام اشاره کرد. در ادامه برخی از موتور سیکلت‌های هر برند را معرفی می‌کنیم که هم قیمت موتور سیکلت های زیر ۱۵۰ میلیون است و هم ارزش خرید بالایی دارند.

موتور سیکلت باجاج پالس مدل NS200

برند باجاج که یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان موتور سیکلت است، در سال ۲۰۱۵ موتور سیکلتی را معرفی کرد که شتاب بسیار بالا و امکانات زیادی را دارا است. نام این موتور سیکلت پالس مدل ان اس ۲۰۰ است که در حال حاضر بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون برای مدل دست دوم و ۲۲۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان برای موتور نو قیمت گذاری شده است. محصولات برند باجاج در کشور هند تولید شده و در بین تولید کننده‌های موتور جایگاه ششم را در سطح جهان به خود اختصاص داده است.

باجاج ان اس ۲۰۰ سیستم سوخت رسانی و جرقه زنی بروز آن زمان دارا است که در صورت استفاده و نگهداری درست از آن، طول عمر بالایی خواهد داشت. موتور قرار گرفته در این وسیله نقلیه ۲۰۰ سی‌سی حجم دارد و از نوع تک سیلندر ۴ سوپاپ است. با توجه به این مشخصات تولید ۲۳ اسب بخار قدرت و ۱۸ نیوتن متر گشتاور برای پالس NS200 کاملا طبیعی است. یک جعبه دنده ۶ سرعته به همراه کلاچ دستی برای انتقال قدرت به کار رفته که شتاب بهتری را تولید می‌کند. این مدل یکی از مدل‌های موتور سیکلت های زیر ۱۵۰ میلیون تومان به حساب می‌آید.

موتور سیکلت باجاج پالس مدل NS200 موتورسیکلت‌های زیر 100 میلیون

موتور سیکلت باجاج مدل Avenger 220

شاهکار دیگر برند باجاج، اونجر ۲۲۰ (Avenger 220) است. یک موتور با ظاهری کلاسیک که قطعا طرفداران زیادی دارد. علاوه بر ظاهر زیبا و بدنه با کیفیت، مشخصات فنی این موتور نیز بسیار جالب به توجه است. اونجر ۲۲۰ دارای خنک کننده دو منظوره هوا، رادیاتور روغن، گیربکس پنج دنده و انجین تک سیلندر است که با ترکیب سیستم فنر بندی تلسکوپی در جلو و دوبل قابل تنظیم در عقب، قیمت ۱۰۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان را برای موتورهای دسته دوم ثبت کرده است. قیمت موتور نو باجاج اونجر بین ۱۹۰ تا ۲۳۰ میلیون تومان است که احتمال تغییرشان وجود دارد. اگر بخواهیم از ارگونومیک بودن این موتور بگوییم صندلی‌ها، جا پایی‌ها و دستگیره‌ها در مکان‌های مناسب خود هستند و راننده بسیار راحت خواهد بود.

برند باجاج در این موتور سیکلت از انجین ۲۰۰ سی‌سی استفاده کرد که در آن زمان باعث شد تا فروش این موتور به شدت بالا برود. تنها نقص موتور سیکلت اونجر وجود ترمز کاسه‌ای در عقب است که با نظر برخی افراد سازگار نیست.

موتور سیکلت باجاج مدل Avenger 220 مدل NS200 موتورسیکلت‌های زیر 100 میلیون

موتور سیکلت باجاج مدل Pulse NS160

باجاج باز هم دست به کار شده و موتور سیکلت پرچمدار دیگری را معرفی کرد که پالس ان اس ۱۶۰ نام دارد. این موتور سیکلت در کلاس موتورهای خیابان تولید شده است و در قسمت جلوی آن ترمز دیسکی و در قیمت عقب آن نیز ترمز کاسه‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. نوع استارت این موتور سیکلت برقی است، اما یک هندل نیز برای راه‌اندازی قرار گرفته. مشخصات فنی این موتور سیکلت دارای خنک کننده روغنی، المنت فیلتر هوای نوع ویسکوز (چسبنده)، گیربکس مخصوص شرایط سخت، حجم مخزن سوخت ۱۲ لیتری، سیستم سوخت رسانی انژکتوری، لامپ‌‌های هالوژن و انجین تک سیلندر هستند که باعث شده تا قیمت این موتور سیکلت بین ۹۵ تا ۱۴۰ میلیون تومان باشد. مدل‌های جدیدتر و نو را می‌توان با قیمت ۱۴۰ تا ۱۸۵ میلیون تومان خریداری کرد.

موتورسیکلت باجاج مدل Pulse NS160

موتور سیکلت باجاج مدل Pulse RS200

برند باجاج دست به سینه ننشسته و باز هم در سال ۲۰۱۷ یک موتور سیکلت فوق‌العاده قوی با ظاهری جذاب را طراحی کرده است. پالس RS200 نیز مانند مدل قبلی خود، یک موتور سیکلت کلاس استریت است که افراد زیادی مایل به خرید آن هستند و قیمتی بین ۱۲۵ تا ۱۸۵ میلیون تومان را دارا است و برای موتور سیکلت‌های نو نیز قیمت بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان می‌رود. قدرت انجینی که در این موتور سیکلت مورد استفاده قرار گرفته است، ۲۳.۵۲ اسب بخار در دور موتور ۹۵۰۰ دور در دقیقه و ۱۸.۳ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۸۰۰۰ دور در دقیقه را دارد. در موتور سیکلت های زیر ۱۵۰ میلیون باجاج پالس آر اس ۱۲۰۰ یک گزینه مناسب است.

موتور پالس RS200 با این انجین می‌تواند ۰ تا ۱۰۰ را در زمان ۱۲.۵۸ طی کند که از موتور سیکلت‌های بسیاری جلو است. از لحاظ ظاهری نیز این مدل شکل ساده‌تری نسبت به پالس آر اس ۱۶۰ دارد، اما کیفیت بدنه آن بالاتر است. ترمز عقب و جلوی این موتور سیکلت دیسکی ABS است که امنیت آن را افزایش داده. گیربکس ۶ دنده پالس آر اس ۲۰۰ موجب شده که نهایت سرعت آن به ۱۴۱ کیلومتر در ساعت برسد.

موتور سیکلت باجاج مدل Pulse RS200

موتور سیکلت کویر مدل ۲۲۰ST3

در این مطلب از موتور سیکلت های زیر ۱۵۰ میلیون به موتور کویر ۲۲۰ اس تی رسیدیم. یکی از موتور سیکلت‌‌های ساخت ایران که ترکیبی از موتورهای کلاسیک و مدرن است، ۲۲۰ اس تی ۳ می‌باشد. بسیاری از افراد معتقدند که قیمت ۱۱۰ تا ۱۳۰ میلیون تومان برای این موتور سیکلت بسیار بالا است، اما اگر به مشخصات فنی آن کمی توجه کنید، متوجه می‌شوید که هر کس به سلیقه خود نظر داده است. از این رو می‌توان گفت ظاهر برای برخی افراد بسیار مهم است و ترکیب مدرنیته و کلاسیک را ترجیح می‌دهند. اما در مقابل برخی اشخاص فقط به مشخصات فنی و کیفیت بدنه نگاه می‌کنند که موتور سیکلت کویر نسبتا به موتور سیکلت‌های هم رده، حرفی برای گفتن ندارد.

موتور سیکلت کویر مدل 220ST3

موتور سیکلت تی وی اس مدل آپاچی ۱۶۰

موتور سیکلت‌های آپاچی در چند سری مختلف تولید شده‌اند که یکی از آن‌ها آپاچی ۱۶۰ است. این محصول توسط کمپانی بزرگ تی وی اس تولید شده که در سال ۲۰۱۶ وارد بازار ایران شد. کلاس این موتور سیکلت نیکد تست و اجزای داخلی آن که ترمز، انجین، انژکتور و جعبه دنده هستند، کاملا مشخص می‌باشند. آپاچی ۱۶۰ دارای یک گیربکس ۵ دنده است که حداکثر سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت را فراهم می‌کند. قیمت این موتور سیکلت بین ۷۰ تا ۹۵ میلیون تومان است.

ترمز جلوی آپاچی ۱۶۰ دیسکی است و قدرت زیادی برای کاهش سرعت دارد، اما قطب مخالف آن که ترمز عقب است، یک ترمز کاسه‌ای می‌باشد. این موتور سیکلت به یک موتور با حجم ۱۶۰ سی‌سی مجهز شده که توانایی تولید ۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. سیستم سوخت رسانی این موتور به صورت انژکتوری است و نوررسانی آن نیز با چراغ‌های LED انجام می‌شود.

موتور سیکلت تی وی اس مدل آپاچی ۱۶۰ موتور سیکلت های زیر 100 میلیون

موتور سیکلت بنلی مدل تی آر کی ۲۴۹ سی‌سی

اگر می‌خواهید تفاوت را در بین موتور سیکلت‌ها احساس کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما بنلی تی آر کی ۲۴۹ را امتحان کنید. یکی از موتور سیکلت‌هایی که از قدرت فنی و بدنه محکمی برخوردار است، موتور سیکلت بنلی است. کلاس این موتور سیکلت خیابانی یا استریت است، اما طراحی آن به شکلی انجام شده که با موتور سیکلت‌های کلاس نیکد اشتباه گرفته می‌شود. در درون این موتور سیکلت از یک سیستم سوخت رسانی انژکتوری بهره برده شده است و از لحاظ امنیت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، زیرا ترمز‌های عقب و جلوی آن هر دو دیسکی هستند.

این موتور سیکلت ساخت سال ۲۰۲۰ با موتور ۲۵۰ سی‌سی توانایی تولید ۲۵ اسب بخار در ۹۲۵۰ دور در دقیقه و ۲۱ نیوتن متر را در ۸ هزار دور در دقیقه را دارد. استارت این موتور سیکلت برقی است و هندلی ندارد. در حال حاضر قیمت این موتور سیکلت با توجه به سال تولید بین ۱۴۵ تا ۲۰۵ میلیون تومان است. در موتور سیکلت های زیر ۱۵۰ میلیون شاید نتوانید این موتور را با قیمت کمتر پیدا کنید.

موتور سیکلت بنلی مدل تی آر کی ۲۴۹ سی‌سی مدل آپاچی ۱۶۰

موتور سیکلت بنلی مدل TNT25N

محصول ساخت ۲۰۱۶ بنلی یکی از مقرون بصرفه‌‌ترین موتور سیکلت‌های موجود برای این برند است که فروش‌ها تعداد بسیار چشمگیری را پوشش می‌دهد. این موتور سیکلت از نوع استریت یا خیابانی است، اما پوشش آن نیز باعث شده تا برخی افراد آن را با یک موتور سیکلت نوع نیکد اشتباه بگیرند. حداکثر سرعت بنلی تی ان تی ۲۵ ان ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت است. انجینی که بر روی این موتورسوار شده است، قابلیت تولید ۲۸ اسب بخار در ۹۸۰۰ دور در دقیقه و ۲۱.۶ نیوتن متر را در ۸ هزار دور در دقیقه را دارد است.

گیربکس ۶ دنده‌ای که بر روی تی ان تی ۲۵ ان نصب شده شتاب خوبی را به موتور بخشیده و ۰ تا ۱۰۰ را تقریبا در ۱۱ ثانیه فراهم می‌کند. ترمز جلو و ترمز عقب این موتور سیکلت هر دو دیسکی هستند که امنیت آن را افزایش خواهد داد. شاید تنها نقطه ضعف این موتور سیکلت، استارت هندلی آن باشد که برخی افراد با نگاه کلاسیک به آن نظر دارند. قیمت این موتور سیکلت در حال حاضر بین ۱۴۵ تا ۱۹۰ میلیون تومان است.

موتور سیکلت بنلی مدل TNT25N

موتور سیکلت هوندا مدل کلیک i150

یکی از موتور سیکلت‌های تولید هوندا که مخصوص رفت و آمدهای درون شهری است، کلیک آی ۱۵۰ می‌باشد که راحتی موتورسوار را در نظر گرفته است. در این موتور سیکلت ترمز دیسکی در جلو و ترمز کاسه‌ای در عقب قرار گرفته است. برای راه‌اندازی موتور سیکلت کلیک آی ۱۵۰ می‌توان هم از هندل و هم از استارت برقی کمک گرفت. برای راحتی بیشتر موتورسوار، مانیتوری تعبیه شده است که به صورت دیجیتالی وضعیت موتور، سرعت، دور موتور و موارد دیگر را نمایش می‌دهد.

گیربکس به کار رفته در هوندا کلیک آی ۱۵۰ اتوماتیک است و دیگر نیازی به تعویض دنده برای راندن این موتور نخواهید داشت. سیستم سوخت رسانی این موتور سیکلت انژکتوری بوده که به دل افراد بسیار نشست. حداکثر سرعت کلیک آ ۱۵۰، ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت است که با گیربکس اتوماتیک می‌توان ۰ تا ۱۰۰ تقریبی ۱۳ ثانیه را از آن انتظار داشت. قیمت این موتور سیکلت در حال حاضر بین ۱۵۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان است که امکان تغییر آن وجود دارد. در موتور سیکلت‌ های زیر ۱۵۰ میلیون کلیک آی ۱۵۰ یک انتخاب خوب است.

موتور سیکلت هوندا مدل کلیک i150

موتور سیکلت یاماها مدل GRAND FILANO ABS حجم ۱۲۵ سی‌سی

در این مطلب از موتور سیکلت‌های زیر ۱۵۰ میلیون به موتور سیکلت یاماها گرند فیلانو رسیدیم. یک موتور سیکلت با ظاهری کلاسیک، اما مشخصات فنی مدرن که باعث شده افراد زیادی عاشق و طرفدار آن شود. یاماها گرند فیلانو یکی شاهکار از برند یاماها است که طراحی آن بسیار زیبا و ظریف انجام شده و همین امر نیز موجب فروش چشمگیر آن شده. شاید ظاهر آن کمی امنیت پایین را نشان دهد، در صورتی که کاملا برعکس است و ترمز جلوی این موتور از نوع دیسکی و ترمز عقب آن نیز دیسکی می‌باشد. استارت مورد استفاده در این موتور سیکلت برقی است که بهترین نوع در سال ۲۰۲۰ بوده است.

کلاس این موتور از نوع اسکوتر است که با گیربکس اتوماتیک، ۸۵ کیلومتر در ساعت سرعت را برای موتورسواران فراهم می‌کند. در زیر زین گرند فیلانو یک فضا خالی تعبیه شده است که بار خود را می‌توان در آن قرار داد. سیستم سوخت رسانی این موتور سیکلت انژکتوری است که برای یک اسکوتر یک مزایا محسوب می‌شود. حجم سوخت گرند فیلانو تقریبا ۳.۵ لیتر است که با توجه به مصرف سوخت کمی که دارد، مناسب رفت و آمد‌های درون شهری خواهد بود. قیمت یاماها گرند فیلانو بین ۱۵۰ تا ۲۱۰ میلیون تومان است و امکان تغییر آن وجود دارد.

موتور سیکلت یاماها مدل GRAND FILANO ABS حجم ۱۲۵ سی‌سی

سخن پایانی

موتورسیکلت های زیر ۱۵۰ میلیون تومان را در این مطلب از وبلاگ یدک تیمچه به شما کاربران گرامی معرفی کردیم. هر کدام از موتور سیکلت‌های معرفی شده توسط برندهای متفاوتی تولید شده‌اند و همین امر نیز ویژگی‌های خاصی را در هر کدام قرار داده است. به طور مثال موتور سیکلت‌های باجاج مشخصات فنی خوب و بدنه متوسطی دارند، اما قیمت آن‌ها نسبت به هم رده‌های خود، بیشتر است. اگر قصد خرید موتور سیکلت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از قبل، تحقیقات خود را درباره موتور سیکلت مورد نظر انجام دهید.


28 Comments

  1. حمید

    سلام دوستان
    ببخشید تو رنج ۸۰ تا ۱۰۰ چه موتورهایی خوبه و ارزش خرید داره ؟

  1. ن

    ک

  1. فرهاد

    من خودم آپاچی نیوفیس ۱۸۰سفید صدفی مدل۹۴ دارم که هرگز حاضر نیستم اونو با بنلی ساخت چین عوض کنم،به نظر من اگر سهامدار هندی شرکت سوزوکی ژاپن که نزدیک به بیست سال با شرکت سوزوکی کار میکرد و سهامدارش بود از شرکت سوزوکی ژاپن جدا نمیشد و شرکت خودشو با برند تی وی سی نمیزد امروز بجای آپاچی ۱۸۰آر تی آر نیوفیس باید اسم این موتور رو سوزوکی ۱۸۰نیوفیس میزاشتن چون طراحی این موتور تماما کاره مهندسین شرکت سوزوکی ژاپن بوده و اگر روغنش به موقع عوض بشه هرگز به مشکل بر نمیخوره ،من که ازش راضییم و بهش ایمان دارم ،اگر جای شما بودم عوضش نمیکردم،بنلی داشتم ولی به چند ماه نرسیده بود ردش کردم چون موتورهای ضعیفی هستند و فقط ظاهر جوون پسندی دارند،در هر حال موفق باشید

      1. سام زارع

        با سلام. برخی از شرکت ها میتونستند عملکرد بهتری داشته باشند که اینطور نشد.

  1. یزدان

    سلام موتور زونتس ۲۵۰کسی خبر داره چطور موتوری است

      1. علی

        من دارم البته کیلس دارشو فوق العادست

      1. علی

        من دارم مدل کیلس دارشو، فوقالعادست.

      1. سهراب پورناظری

        عالی درجه یک از بنلی خیلی بهتره کم خرج عالی ۰تا۸۰ رو تو ۳ ثانیه می‌ره

          1. سام زارع (ادمین)

            سلام سهراب جان ممنون از نظرتون

  1. مجتبی

    پس مگلی ۲۰۰ را فراموش کردید!!!!

      1. reyham

        سلام. ممنون بابت نظرتون، حتما قرار می میدیم.

      1. طاها

        ارزش خرید داره ؟

  1. وحید

    چقدر پول ایران ارزشش اومده پایین ای داد بی داد از عمر رفته در این خراب شده

      1. محمد

        اینقدر غر نزن

      1. مجی

        بهترین موتور پژو صندلی مثلثی من یکی داشتم اسمش محمود بود ،توسرازیری صدتا میرفت اما سربالایی باید مثل دوچرخه پا میزدی و آخرش پیاده میرفتی

  1. مصطفی

    سلام ببخشید مگلی ۲۰۰ کویرایا کیفیت وساخت و قطعاتش گیر میاد.و تو رنجش قیمت تو اسپرت ها کدوم پیشنهاد دوستان هست لطفا راهنمایی کنید؟

  1. شهباز

    باسلاماینجوری که پیش میره به نظر میاد به زودی موتورسیکلت گران تر از ماشین میشه واقعاً متاسفم که جوانان دیگه قادر به خرید موتورسیکلت هم نیستندچه کسی باید جوابگو باشد

  1. رستم

    سلام خسته نباشین خیلی قشنگن موتورهای که معرفی کردی ……ولی حیف که ……نیست پول ??

  1. سعید

    تمامی موتور سیکلت های که نشون دادین همشون قیمت واقعی نبودن NS200 خودش الان مدل ۹۸ ۱۲۰ میلیون تومان هستش الان فقط موتور هندا ۳۵ الی ۴۰ تومان هست کجای کاری سلطان

      1. reyham

        قیمت ها بزودی آپدیت میشه

      1. احمد

        تو این شرایط قیمت ها رو باید هر ماه حداقل بروز بشه همه چی داره تغییر میکنه .
        قیمت مرغ گرون میشه موتور هم گرون میشه

  1. مجتبی

    فقط مگلی ۲۰۰ سی سی کویر موتور ۸۳ میلیون تومان خرداد۱۴۰۱

  1. علی

    به نظر شما من الان اپاچی ۱۸۰دارم ولی می‌خوام عوض کنم چه موتوری بخرم تا قیمت ۸۰ال
    ی۹۰میلیون

      1. reyham

        از محصولات داخلی کویر پیشنهاد میشه

  1. پیمان

    سلام
    بنظر قیمت های سال ۱۴۰۱توسط تولیدکننده از قیمت ذکرشده توسط نگارنده محترم یالاتراست‌

      1. reyham

        بزودی بروزرسانی خواهد شد

  1. فرهاد مصلح

    سلام اطلاعات خوبی بود متشکرم

  1. رسول حسینی

    ممنون از اطلاع رسانی شما

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند