بهترین و ارزان ترین موتور سیکلت کویر موتور

بهترین و ارزان ترین موتور سیکلت های کویر موتور در سال ۱۴۰۱ را بشناسید

12:00۴۶

بهترین و ارزان ترین موتور سیکلت های کویر موتور کدامند؟ این سوال معمولا برای افرادی پیش می‌آید که قصد خرید موتور سیکلت‌های کویر موتور را دارند که در ادامه به جواب آن خواهید رسید. اگر از طرفداران موتور سیکلت باشید، می‌دانید که بازار موتور سیکلت‌ها تنوع بی‌نظیری را دارا است و حتی می‌توان از نظر تعداد مدل‌های هر برند موتور سیکلت، بازار خودرو را جای بگذارد. هر تولید جدیدی که شرکت‌ها تولید موتور سیکلت انجام می‌دهند، درون آن تکنولوژی جدیدی را به کار می‌برند که قابلیت‌ها جدیدی را نیز به موتور سیکلت اضافه می‌کند. به طور مثال برخی از آن‌ها استارت‌ها برقی، گیربکس‌های اتوماتیک، سیستم سوختی برقی، گارانتی‌ها و دیگر موارد هستند که افراد علاقه‌مند را به خرید موتورها سوق می‌دهد. کویر موتور یکی از تولید کنندگان و وارد ‌کنندگان موتور سیکلت به ایران است که هر نوع موتوری در نمایندگی‌های این برند را می‌توان مشاهده کرد. در ادامه این مطلب از وبلاگ یدک تیمچه، فروشگاه لوازم یدکی موتور سیکلت با ما همراه باشید تا بهترین موتور و ارزان‌ترین موتور سیکلت‌های کویر موتور را معرفی کنیم.

آشنایی با انواع موتور سیکلت

موتور سیکلت‌ها انواع مختلفی دارند، اما تعداد بسیار کمی از آن‌ها را می‌توان در خیابان‌ها استفاده کرد، زیرا مناسب استفاده در این فضا نیستند. در ادامه انواع موتور سیکلت را مشاهده می‌کنید:

  • موتورهای کراس
  • موتورهای ریسینگ
  • موتورهای خیابانی
  • موتورهای تریل

چه نوع موتورسیکلتی مناسب من است؟

برای اینکه بدانید چه موتور سیکلتی برایتان مناسب است، باید هدفتان از راندن موتور سیکلت را بدانید. آیا می‌خواهید از موتور سیکلت به عنوان یک وسیله نقلیه روزمره استفاده کنید؟ آیا می‌خواهید برای کاری مانند پیک و باربری از موتور سیکلت بهره ببرید؟ آیا موتور سیکلت را برای طی کردن مسافت‌های طولانی مد نظر دارید؟ آیا موتور سیکلتی نیاز دارید که سرعت و شتاب زیادی داشته باشد؟ جواب هر کدام از این سوال‌ها می‌تواند شما را به موتور سیکلتی که واقعا برایتان مناسب است، برساند.

نکاتی که قبل از خرید موتور سیکلت باید در نظر بگیرید:

  • ایمنی موتور
  • مشخصات موتور سیکلت
  • کاربرد موتور
  • کارایی موتور در بلند مدت
  • قدرت و شتاب موتور
  • سایز و اندازه موتور
  • وزن موتور سیکلت
  • قطعات موتور در بازار

بهترین و ارزان موتور سیکلت های کویر موتور

معمولا کاربران از قبل نیازسنجی خود را انجام داده‌اند و می‌دانند که به چه موتور سیکلتی نیاز دارند، بنابراین ما نیز به سراغ معرفی بهترین و ارزان ترین موتور سیکلت های کویر موتور می‌رویم. توجه داشته باشید که قیمت‌هایی که برای هر موتور سیکلت قرار گرفته است، در زمان نگارش این مطلب بوده و طبعا با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی بازار ایران، قیمت ها در هر ساعت با ساعت قبل تفاوت خواهد داشت. ما تلاشمان را می‌کنیم که تمام قیمت‌ها را بروز نگه داریم.

۱. موتور سیکلت کویر مدل S2 کِی لِس

اولین ارزان ترین موتور سیکلت کویر موتور، مدل S2 کی لس است که مورد استقبال بسیاری از کاربران ما قرار گرفته است. کیفیت ساخت این موتور سیکلت بسیار بالا است و برای راندن در شهر نیز گزینه مناسبی می‌باشد. وزن این موتور تقریبا ۱۰۲ کیلوگرم است که نسبت به دیگر رقبای خود، وزن نسبتا خوبی دارد. حجم مخزن سوخت این موتور سیکلت ۴.۵ لیتر است که می‌توان حداقل ۱۰۰ کیلومتر را با استفاده از این موتور سیکلت طی کرد.

جعبه دنده کویر موتور S2 اتوماتیک است که راحتی استفاده از آن را چند برابر می‌کند. با توجه به اینکه راندن این موتور نیاز به کلاچ و دنده ندارد، راندن آن برای بانوان نیز بسیار آسان خواهد بود. قیمت این موتور سیکلت در بازار با قیمت ۳۵ تا ۷۰ میلیون تومان در حال خرید و فروش است.

موتور سیکلت کویر موتور کی لس

۲. موتور سیکلت کویر مدل C2 249 سی‌سی

موتور کویر C2، در رده دوم لیست بهترین و ارزان ترین موتور سیکلت های کویر موتور قرار گرفت که در سه تیپ مختلف روانه بازار شده است. حال حاضر قیمت تیپ ۱ سال ۱۴۰۱ بین ۱۴۵ تا ۱۶۰ میلیون تومان، قیمت تیپ ۲ سال ۱۴۰۱ بین ۱۵۸ تا ۱۶۵ میلیون تومان و تیپ ۳ و ۴ سال ۱۴۰۱ با قیمت ۱۷۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

وزن موتور سیکلت طرح هارلی دیویدسون کویر موتور، ۱۷۷ کیلوگرم است که کمی سنگین است. نوع انجین C2، ۲ سیلندر ۴ زمانه است که با سیستم سوخت رسانی انژکتور الکتریکی (EFI) عملکرد خوبی را از خود نشان داده. تفاوت در تیپ ۱ فرمان کوتاه، در تیپ ۲ فرمان بلند و در تیپ ۳ فرمان بلند با ساید باکس تیپ ۴ فرمان کوتاه با ساید باکس است.

موتور ارزان سی 2

۳. موتور سیکلت کویر مدل رادیسون ۱۲۵ سی‌سی

سومین موتور سیکلت در لیست ما رادیسون نام دارد که دارای یک موتور ۱۲۵ سی‌سی می‌باشد. وزن این موتور سیکلت ۱۰۴ کیلوگرم می‌باشد که نسبتا سبک است. نوع انجین رادیسون تک سیلندر ۴ زمانه است که با سیستم سوخت رسانی انژکتور الکتریکی عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. رادیسون در بخش جلو دارای یک ترمز دیسکی است و در عقب از ترمز کاسه‌ای بهره می‌برد. گنجایش مخزن این موتور سیکلت ۴ لیتر است که با مصرف سوخت پایینی که دارد، توانایی طی کردن بیشتر از ۱۰۰ کیلومتر را دارد. در حال حاضر رادیسون با قیمت ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بهترین موتور سیکلت کویر موتور

۴. موتور سیکلت برقی کویر مدل ۱۹۵۸

یکی از قدیمی‌ترین موتورهای کویر و لیست ما، مدل ۱۹۵۸ می‌باشد که ظاهر کلاسیکی نیز دارد. از این رو خریداران برای بازسازی و عرضه دوباره آن بسیار مشتاق بودند. وزن کویر ۱۹۵۸ ۱۰۶ کیلوگرم است که اختلاف وزنی با موتورهای مدرن ندارد. این موتور سیکلت در رنگ‌های آبی، زرد، سبز و سفید عرضه شده است که بسته به سلیقه خود می‌توانید هر کدام را خریداری کنید. سرعت سنج آنالوگی که بر روی این موتور نصب شده است، طراحی سنتی این موتور را بیشتر از قبل بولد می‌کند. این موتور سیکت برقی بوده و توان ۲ کیلوواتی را دارد. در زمان نگارش این مطلب قیمت این موتور سیکلت بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان می‌باشد.

موتور سیکلت برقی کویر

۵. موتور سیکلت کویر مدل ST3 230 سی‌سی

در رده پنجم بهترین و ارزان ترین موتور سیکلت های کویر موتور می‌توانید مدل ST3 را با یک انجین ۲۳۰ سی‌سی مشاهده کنید. این موتور سیکلت در رنگ‌های سبز، کرمی و مشکی در بازار عرضه شده است. ST3 دارای یک انجین تک سیلندر ۴ زمانه می‌باشد که با سیستم سوخت رسانی انژکتور الکتریکی عملکرد عالی دارد. شما با یک جعبه دنده ۶ سرعته می‌توانید شتاب و قدرت بالا را حس کنید.

سیستم استارت این موتور سیکلت اتوماتیک است که سهولت در استفاده را بهبود داده است. گنجایش مخزن سوخت کویر ST3، ۱۲.۵ لیتر است که با توجه به مصرف سوخت متوسطی که دارد، توانایی طی کردن بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر را دارد. در حال حاضر این موتور سیکلت بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

موتور سیکلت ST3 کویر موتور

۶. موتور سیکلت کویر مدل T2 248 سی‌سی

یکی دیگر از موتور سیکلت‌های قدرتمند کویر موتور، مدل T2 است که دارای یک انجین با حجم ۲۴۸ سی‌سی است. جعبه دنده ۵ سرعته این موتور سیکلت بسیار حساس است و به دلیل توانایی آفرود T2 در دنده‌های پایین، امکان مانور وجود دارد، بنابراین به گیربکس فشار زیادی وارد نمی‌شود. نوع انجین این موتور سیکلت تک سیلندر ۴ زمانه است، اما وقتی با سیستم سوخت رسانی انژکتور الکترونیک (EFI) ترکیب می‌شود، بهره‌وری آن با افزایش چشمگیری روبرو می‌شود. موتور سیکلت T2 با دو نوع استارت در بازار عرضه شده است که راه‌اندازی با هندل و استارت الکتریکی می‌باشند. در زمان نگارش این مطلب کویر موتور T2 با قیمت ۷۵ تا ۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بهترین موتور کویر موتور

۷. موتور سیکلت کویر مدل CDI 200 سی‌سی

موتور سیکلت های سی دی آی یکی از قدیمی‌ترین موتورهای بازار هستند که هنوز هم تولید می‌شوند و معمولا پیک‌ها این مدل استفاده می‌کنند. وزن سی دی آی ۲۰۰ نزدیک به ۱۰۹ کیلوگرم است که یکی از موتور سیکلت‌ها نسبتا سنگین محسوب می‌شود. این موتور سیکلت کویر، تنها با رنگ سفید تولید می‌شود که دست خریداران را بسته است.

سی دی آی با حجم انجین ۲۰۰ سی‌سی که از نوع تک سیلندر ۴ زمانه است، با سیستم سوخت رسانی انژکتور، عملکرد خوبی را از خود نشان داده است، اما صدای نسبتا زیادی را تولید می‌کند. گنجایش مخزن سوخت این موتور ۹ لیتر است که بیش از ۱۵۰ کیلومتر را همراه‌تان خواهد بود. قیمت این موتور سیکلت بین ۴۵ تا ۵۵ میلیون تومان است.

موتور سیکلت کویر سی دی آی

۸. موتورسیکلت کویر مدل CDI 150 سی‌سی

این موتور سیکلت نیز مانند نسخه ۲۰۰ سی‌سی خود است و چند تفاوت کوچک بین آن‌ها وجود دارد. سی دی آی ۱۵۰ فقط در نسخه آبی در بازار موجود است که باز هم حق انتخاب کاربران کاهش خواهد یافت. یکی از تفاوت‌ها در حجم موتور یا سیلندر است که با ۵۰ سی‌سی کاهش به انجین ۱۵۰ سی‌سی تنزل پیدا کرده. از شباهت‌ها این دو موتور سیکلت می‌توان به جعبه دنده ۵ سرعته، سیستم سوخت رسانی انژکتوری، سیستم‌های استارت دستی و برقی، گنجایش مخزن و سیستم خنک کنندگی با هوا اشاره کرد. در حال حاضر قیمت این موتور سیکلت بین ۴۳ تا ۵۳ میلیون تومان می‌باشد.

ارزان ترین موتور سیکلت کویر موتور

۹. موتور سیکلت برقی کویر مدل ES5 N 2000

یکی دیگر از بهترین و ارزان ترین موتور سیکلت های کویر موتور، مدل ESN N 2000 است که با طرح کلاسیک در بازار عرضه شده است. وزن این موتور سیکلت ۱۱۳ کیلوگرم است که برای یک موتور سیکلت برقی، وزن نسبتا زیادی است. رنگ‌های عرضه شده این موتور سیکلت برنز، زرد، سفید و نارنجی هستند که دست خریداران را باز می‌گذارد. مدت زمانی که باید شارژ کردن این موتور سیکلت صبر کرد، بین ۸ تا ۱۰ ساعت است که بیشتر از ۵۰ کیلومتر دوام دارد. جعبه دنده ESN N 2000 اتوماتیک است که سهولت استفاده را بهبود می‌دهد. در حال حاضر قیمت این موتور سیکلت بین ۴۰ تا ۴۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

موتور سیکلت کلاسیک کویر موتور

۱۰. موتور سیکلت برقی کویر مدل ES6 1500

آخرین موتور سیکلتی که در لیست ما قرار دارد، مدل ES6 1500 است که یک موتور برقی و با قیمت مناسب است. اگر قصد طی کردن مسافت‌های کوتاه درون شهری را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این موتور سیکلت را در بین گزینه‌های خود قرار دهید. وزن ES6 1500 کویر موتور، ۹۴ کیلوگرم است که آن را می‌توان یک موتور سبک معرفی کرد. در بخش جلوی این محصول کویر از ترمز دیسکی و در بخش عقب از ترمز کاسه بهره برده شده است. رنگ‌هایی موجود در بازار برنز، زرد و سفید هستند که با طراحی زیبا نیز همراه شده‌اند. قیمت این موتور سیکلت در زمان نگارش، بین ۳۶ تا ۴۲ میلیون تومان می‌باشد.

ارزان ترین موتور کویرسخن پایانی

در این مطلب از وبلاگ یدک تیمچه با شما کاربران گرامی همراه بودیم بهترین و ارزان ترین موتور سیکلت های کویر موتور را معرفی کردیم. با در نظر گرفتن توضیحات داده شده، دیگر می‌توانید موتور سیکلتی که مناسب‌تان است را انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید که قیمت هر کدام از این موتور سیکلت‌ها به دلیل وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور در هر ساعت تغییر می‌کند، اما ما بیشترین تلاش را می‌کنیم که قیمت‌ها را بروز نگه داریم. اگر درباره هر موتور سیکلت نکته‌ای را مد نظر داشتید و یا قیمت‌ها با بازار تفاوت داشتند، حتما از بخش نظرات به ما بگویید.

منبع: kavirmotor


46 Comments

  1. ممد

    سلام و عرض ادب
    بی زحمت میشه از دوستانی که اطلاعات کافی دارن ۳ تا از پر شتاب ترین موتور های کویر رو بگن

      1. علی

        فقط زونتی n2کافه ریس

  1. امین

    سلام میشه یه موتور سیکلت طرح هوندا معرفی کنید که کیفیت اش خوب باشه و این مشکلاتی که در مورد موتور سیکلت های کویر که در نظرات دوستان نوشته شده نباشد ممنون

  1. احدایزدی

    درود وعرض ادب
    بنده فروشگاه موتور سیکلت دارم
    اگر کویر بخواد موتور باکیفیت سال ۸۲بزنه عالیه
    امسال به سال ضعیفتر شده و الان فوق العاده ضعیف شده
    مخصوص شاسی و موتور

  1. محند

    موتور فقط کاوازاکی جی تو او ژاپن خلاص

  1. بی نام

    سلام زمانی کویر موتور خوب میزد ولی الان اَشغال میزنه علتش نمیدونم ولی خودم cb400دارم باشرکت کویر هم عوضش نمیکنم یه موتور دیگه هم بهتون معرفی میکنم غیر از هندا باجاج پالس سیم پره یا ۸۶یا۸۷انجین سفید همین بقیه همه اشفال

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام بی نام، درسته اخیرا کیفیت موتورهای کویر به نوعی افت داشته که هر شخصی متوجه اون میشه

          1. جعفر

            سلام الان من دوماهه میخام یه موتور بخرم که باهاش برم سرکارم برگردم با ۵ملیون رفتم میگم آقا من ۵تومن میدم با ماه ۴ملیون میگن نه فقط ۱۲ملیون خوب از کجا تو این شرایط فقط میتونم بگم خدا نعنتش ون کنه

  1. هاشم

    با سلام‌ به‌ عزیزان‌ منم‌ یک‌ دسگاه‌ موتور‌ سیکلت‌ کویر‌ دارم‌ و هر روز‌ صبح‌ چشم‌ بهش‌ میفته‌ خودم‌ را نعلت‌ میکنم‌ که‌ چرا‌ خریدم‌ روچه‌ حساب‌‌ ممنون‌

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام هاشم جان. ممنون از نظرتون

      1. علیرضا

        لعنت
        نه نعلت😃😃

  1. حسن

    جنس اشغال

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام حسن جان. یکم خودتو کنترل کن برادر 😂

      1. محسن سید

        سلام دوتاتریل ٢۴٨سی سی گرفتم به ۵٠٠کیلومترنرسیدروغن سوزی افتاد.اقایون نخریدوالانخرید،

          1. حسین

            دستور العمل کارخانه را توجه نکردید
            با موتور صفر نباید تا آخر گاز داد
            در کیلومترهای ۲۵۰ و ۵۰۰ و ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ باید روغن عوض بشه
            از کیلومتر ۲۰۰۰ به بعد هر ۲۰۰۰ کیلومتر پیمایش روغن حتماً باید عوض بشه
            در ضمن به اندازه ظرفیت و نوع موتور باید از موتور توقع داشت نه بیشتر

      1. اسماعیل باگردانی

        خدایی گرونن بایس وام بگیرم براشون

  1. کوروش

    خاک توسر تون
    ی مشت دزدید
    یمشت ات اشغال رو بقیمت خون پدرتون از مردم به هزار دورغ وکلک دارید میگیرید

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام کوروش جان معلومه که خیلی اصابت خورده‌ها 😂

          1. راد

            سلام با توجه به گزارش های ارسالی به جهت عدم کیفیت چرا قیمت ها را کمی کاهش نمیدهید و شرایط را سهل نمی کنید حداقل مانند۱۲۵ cc را به مناسبت های ویژه..البته این یه پیشنهاد است و قیمت و شرایط شرکت قابل احترام می باشد.

          1. بی نام

            اعصاب همه خورده پول ۴ پراید ۱۵ سال پیش دارن میگیرن آشغال تحویل میدت

      1. حمید

        سلام گذشته یک دستگاه موتور رادیسون مدل ۱۴۰۰خریدم موقع تحویل حدود یکساعت و نیم معطل شدم گفتند که داره سرویس میشه نگو سیستم نمایشگر بنزین خراب بوده و متاسفانه قبل از تحویل امضای تحویل رو از من گرفته بودند به هر حال بهم تحویل دادند منم چون هنوز گواهینامه نداشتم موتورو با وانت بردم خونه بعداز یک هفته روشنش کردم.

        دیدم بله نمایشگر بنزینش خرابه وقت گرفتم برای گارانتی بردم پیش یه تعمیرگاه مجاز تومحمد علی جناح ۴۰۰هزارتومن از من پول سرویس گرفتن وموتور درست نشد الان با موتور حدود ۴۰۰کیلومتر راه رفتم فوق‌العاده موتور بدیه بلاخره اینجا ایرانه دیگه صدات به هیچ جا نمی رسه

  1. علی

    عشق فقط یک کلام
    (ژاپن )
    هوندا ،یاماها،کاواساکی،سوزوکی
    دوزمانه ، چهار زمانه

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام علی جان، ممنون از نظرت

      1. _

        قرررررربوووون ادم چیز فهم ساغول

  1. علی

    من تریل کویر دارم خیلی راضی ام

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام علی جان، به سلامتی استفاده کنی

  1. حمزه

    ارزون رو خوب اومدین با پول یه کویر طرح هوندا ۱۲۵، چهار پنچ سال پیش میشد دو تا پراید آشغال تر از خودشو خرید، خودتون رو .. فرض نکنین🥴

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام حمزه جان. درسته موتور سیکلت‌ها با قیمت بسیار زیادی در بازار عرضه میشن که باعث کاهش رضایت بسیاری از مردم شده و افزایش تورم ۲۰ تا ۴۰ درصدی در هر ماه، هم باعث شده که پراید ۷ میلیونی بشه ۲۵۰ میلیون تومن و موتوری که کلا ۱۵ میلیون بیشتری نمی‌ارزه، با قیمت ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون قیمت گذاری بشه.

  1. علی

    موتور سیکلت صغیر که با زد و بند اورگان نظامی آشغالهای درجه ۵ چینی میاره تونست با رانت و کارتل و مافیا بازی اقدام به فروش اجباری کنه . حتی این اَعالی با درجه ۱۰۰ تایوان هم قابل مقایسه نیست … کشور های دارای تولید موتور برند آمریکا علیه سلام .. حضرت ژاپن ..و نوادگان انگلیس ایتالیا هستند و نمایندگان تولیدی این حضرت بزرگوار هند و تایوان هست ‌.. الباقی برند همه وارد کننده از ابوسفیان الچینی لعنت الله و مافیا الیزید و شمر و حرمله هستند که همون لعنت خدا هم بر اینها زیاده

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام علی جان. ممنون از شما که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  1. سینا

    اقا بازار ماشین مگه خوبه که موتور هم خوب باشه دیگه تا بوده همین بوده. باید بسوزیم و بسازیم. بلکه خدا ب داد ملت برسه

      1. عمو حاجی

        بشین تا برسه

  1. آریایی زیرک

    دورود.حساب کن این آشغال های متریال پایین.چقدر گرون هستند!حساب کن این انجین V12که من ساختم چقدر قیمتشه‌ یا خدا🙃.البته من نمی‌فروشم می خوام خودم استفاده کنم.
    آشغال نخرید😂🤌 ‌

      1. سام زارع (ادمین)

        احسنت بر شما

  1. پیرموتور

    موتور ایرانی خریدی قبل از اینکه روشنش کنیددراسرع وقت باید لنت دیسک صفحه کلاج بسته به نوع موتور حتی طوقه وپره هاش رو باید دور بریزی چون بقیه قطعه ها رو هم خراب میکنه

  1. علی

    عشق فقط یک کلام
    ژاپن
    هوندا،یاماها،کاوازاکی،سوزوکی
    دوزمانه،چهار زمانه
    این موتور ها که تو ایران داره فروخته میشه نصبت به قیمتشون واقعا ارزش خرید ندارند!!!
    اینا همه فقط یک برندند و سازنده کامل موتور ها نیستند!!!
    یا از چین و تایوان و تایلندو … غیره قطعه میارند و ایران مونتاژ میکنند ۱۰۰ درصد موتور رو یا قسمت هایی از موتورو همین جا ایران میسازند مثل مثلا شاستی و گلگیر و بدنه و باک و زین لنتو … و بعضی قطعه های دیگه رو و انجین رو و قطعات انجین رو از کشور هایی که کفتم ۹۰ درصد چین میارن و مونتاژ میکنن البته اشتباه نشه ایران هم بعضی از قطعات های انجین رو هم درست میکنه
    حالا باز هم قطعات تایوانی و تایلندی و‌..‌. هندی و… گیفیتشون خیلی بهتره تا چینی ها!!!
    ولی به طور کل کیفیت ها پایین و قیمت ها بالا

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام علی جان. حرفت حقه.

      1. پیرموتور

        علی آقا ،از لاعلاجی به گربه میگم خان باجی،حکایت موتور ایرانی سوارشدنه آدمهای امثال منه

          1. سام زارع (ادمین)

            درست میفرمایید واقعا

  1. بی نام

    شرم هم خوبی چیزیه واقعا ،الان کمترین قیمت موتور در بازار بالاتر از چهل میلیونه به جای اینکه درباره مافیای موتور و قیمت سرسام آور موتور سیکلت مطلب بزاری دارید مطلب از تنوع خرید موتور آشغال کویر میگذارید واقعا شرم آوره

      1. سام زارع (ادمین)

        با سلام. دوست عزیز همه‌ی ما میدونیم که بازار موتور یا ماشین یا هر بازار دیگه‌ای، چقدر دست داخلش هست و فقط مافیا داره بازار رو کنترل میکنه. اما بعضی افراد توان خریدشون همین موتورهایی هست که میشه گفت حتی ارزش خرید هم ندارند. ما هم برای اینکه بتونیم به هر کدوم از هموطن هامون، هر چند کوچیک کمک میکنیم (در هر زمینه‌ای). ممنون بابت نظرتون. خوشحالیم که یدک تیمچه رو دنبال می‌کنید.

  1. علی امینی

    کویر واقعا آشغاله باتمام وجود به مردم جنس چینی با قیمت بالا میدازه

  1. سکوت تلخ

    … توش کجاش ارزونه بعدم بعد ده سال عمر مفید بیشترشون وسیله هاشون گیر نمی یاد انحصاری یعنی همین هر قیمت دوست دارن می زارن

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام. داداش یه نفس عمیق بکش، یکم خودتو کنترل کن 😂❤

      1. امیر

        فقط تا ۹۵خوبه بقه اونا اشغال خوب
        برای چی مثل سال ۹۵ تولید نمیکنید

      1. حسین

        دستور العمل کارخانه را توجه نکردید
        با موتور صفر نباید تا آخر گاز داد
        در کیلومترهای ۲۵۰ و ۵۰۰ و ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ باید روغن عوض بشه
        از کیلومتر ۲۰۰۰ به بعد هر ۲۰۰۰ کیلومتر پیمایش روغن حتماً باید عوض بشه
        در ضمن به اندازه ظرفیت و نوع موتور باید از موتور توقع داشت نه بیشتر

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند