بهترین موتور تریل های ایران

معرفی بهترین موتور تریل های ایران

08:09۷۹

بهترین موتور تریل های ایران کدامند؟ طرفداران موتور سیکلت در ایران بسیار زیاد هستند و موتورهای تریل از جمله موتورهایی هستند که در خیابان‌ها، جاده‌های آفرود و پر پیچ و خم قابل راندن هستند و بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد. موتور تریل که برخی افراد به آن موتور پرشی نیز می‌گویند، از کشورهای مختلفی مانند اتریش، چین و ژاپن وارد می‌شوند که کیفیت آن‌ها متفاوت می‌باشد. معمولا ژاپن موتورهای تریل را با کیفیت بیشتری تولید می‌کند، اما قیمت بیشتری نیز دارند. در ادامه این مطلب از وبلاگ یدک تیمچه با ما همراه باشید تا بهترین موتور تریل های ایران را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با موتورهای تریل

موتورهای تریل به دلیل شاسی‌های بلند، موتور بسیار قدرتمند، توانایی آفرود آن‌ها و لاستیک‌های بزرگ است که بسیار محبوب هستند و این نوع را مناسب‌ترین برای جاده‌های ناهموار می‌کند. موتورهای تریل مسابقات مختص به خود را دارند که زمین‌های گلی و موجی را به عنوان پیست مسابقه استفاده می‌کنند. موتورهای تریل به دو نوع تریل و کراس تقسیم می‌شوند که همین امر باعث تفاوت در روش مسابقات آن‌ها نیز شده است..

یکی دیگر از توانایی‌های موتور تریل که بسیار دست کم گرفته می‌شود، توانایی حمل بار با وزن بیشتر از ۱۵۰ کیلوگرم است؛ البته پیشنهاد می‌کنیم که برای حمل بار اصلا از موتور سیکلت‌های تولید داخل یا چینی استفاده نکنید. زیرا قطعات بسیار ضعیفی دارند و به احتمال زیاد شما را در خرج می‌اندازند. با توجه به قدرت این موتورهای تریل، صدای نسبتا کمی دارند که موتورسوار را اصلا خسته نمی‌کند.

باید بدانید که راندن موتور های تریل بسیار سخت است و اگر تازه‌کار یا ناشی باشید، احتمالا چند بار موتور را زمین می‌زنید و حتی شاید تصادف رخ دهد. کسانی که حرفه‌ای هستند، به خوبی می‌توانند این موتور سیکلت را کنترل کنند و حرکات مختلف را به نمایش بگذارند. هدف این موتور سیکلت‌ها راحتی طی کردن جاده‌های آفرود است که با لاستیک‌های پهن و آجدار، می‌توان با آن‌ها انواع مسیرهای شنی، کوهستانی، سربالایی و دشت‌ها را طی کرد. در ادامه بهترین موتور تریل های ایران به معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین موتور تریل های ایران

موتورهای تریل در ایران طرفداران خاص خود را دارند و پیست‌های مناسب برای این موتور سیکلت‌ها نیز در هر شهر معمولا بیشتر از ۲ عدد است. بنابراین اگر به راندن موتور سیکلت‌های تریل علاقه دارید و یا قصد دارید یک مدل از آن‌ها را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم که بهترین موتور تریل های ایران را که در ادامه معرفی می‌کنیم را در نظر داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که معمولا این موتور سیکلت‌ها از چین وارد می‌شود و تعداد کمی از آن‌ها ساخت ایران هستند.

۱. موتور تریل فلات ۲۵۰

این موتور سیکلت یکی از موتور سیکلت‌های مونتاژی است که در بازار ایران عرضه شده و استقبال نسبتا خوبی نیز از آن انجام گرفته است. حجم انجین این موتور تریل ۲۵۰ سی‌سی است که می‌تواند ۱۴.۵ اسب بخار و ۱۴.۲۶ نیوتن بر متر نیرو را تولید کند. فلات ۲۵۰ را می‌توان یکی از پرفروش‌ترین موتور تریل‌های ایران دانست، اما رضایت از آن با توجه به نظرات کاربران، کمتر از حد معمول بوده است. دلیل رضایت کم نیز نیروی تولید شده توسط این موتور است که توسط کاربران بیان شده است.

بهترین موتور تریل های ایراندر دل این موتور سیکلت یک سیستم خنک کنندگی با هوا قرار گرفته است که نمونه‌های مدرن‌تر در آن عملکرد بهتری را نشان می‌دادند. برخی از مونتاژهای این موتور سیکلت دارای ترمز ABS هستند که امنیت بیشتری دارند. از روی کیلومتر این موتور سیکلت می‌توان فهمید که سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت اسمی برای این موتور قرار داده شده است که معمولا به سختی به ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. سیستم سوخت‌رسانی فلات ۲۵۰ به صورت انژکتوری است و استاندارد یورو ۴ را دارا می‌باشد که با این سیستم ۲.۶ لیتر سوخت را به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزاند. اگر یک موتور سیکلت تریل معمولی نیاز داشتید، فلات ۲۵۰ یک گزینه ایده‌آل خواهد بود.

۲. موتور تریل کویر تی ۲ ۲۵۰

یکی دیگر از موتور سیکلت‌هایی که از چین وارد شده و از طریق شرکت کویر مونتاژ و در حال فروش است، کویر تی ۲ می‌باشد که می‌توان آن را یکی از به درد نخورترین موتور تریل‌های داخل کشور معرفی کرد. البته از نظر ظاهری فلات ۲۵۰ را قورت می‌دهد، اما اگر مشخصات فنی آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید، متوجه تفاوت فاحش آن‌ها خواهید شد. نقاط ضعف از سر و کول این موتور سیکلت بالا می‌رود، به طوری که ضعیف بودن آلیاژ قطعات را فقط با نگاه کردن می‌توان متوجه شد. واشر سر سیلندر آن نیز جزو مشکلات اساسی کویر تی ۲ می‌باشد.

موتور تریل کویر تی 2این موتور سیکلت با انجین ۲۵۰ سی‌سی می‌تواند ۱۴.۵ اسب بخار و ۱۶.۵ نیوتن بر متر نیرو تولید کند که نمی‌توان سرعت بالا ۱۱۰ کیلومتر را از آن انتظار داشت. البته حداکثر سرعت اسمی این موتور سیکلت ۱۲۵ کیلومتر اعلام شده است. وزن حدودی این موتور سیکلت ۱۲۱ کیلوگرم می‌باشد که باز هم عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است، زیرا آن را می‌توان سنگین‌ترین موتور تریل‌های فلات دانست. صفحه کیلومتر این نمایشگر آنالوگ است که ذوق موتورسوار را کمتر می‌کند. قیمت آن از فلات ۲۵۰ ارزان‌تر است، اما نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

۳. موتور تریل پیشرو ۲۵۰ گلد

دیگر موتور سیکلت در لیست بهترین موتور تریل های ایران، پیشرو ۲۵۰ گلد است که باز هم پای چین را وسط می‌کشد. این موتور تریل ۱۴۰ کیلوگرمی محصول مونتاژ شده‌ی دیگری است که برای یک موتور تریل که نیاز به کنترل آسان دارد، سنگین وزن محسوب می‌شود. این موضوع یک عیب بزرگ است، زیرا موتور تریل باید چابک باشد و وزن زیادی باعث تنبلی و کندی خواهد شد. اما می‌توان گفت با قرار دادن ترمزهای دیسکی کمی این عیب را کم‌رنگ کرده است.

موتور تریل پیشرو گلد

طبق معمول یک انجین ۲۵۰ سی‌سی با توانایی تولید ۱۶.۵ اسب بخار در این موتور سیکلت قرار داده شده است که مصرف سوخت آن به طرز عجیبی بالا است. پیشرو ۲۵۰ با بهره‌گیری از یک سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری با طی کردن هر ۱۰۰ کیلومتر ۴.۱ لیتر بنزین را می‌سوزاند که مصرف بالا را اصلا توجیه نمی‌کند. واقعیت آزار دهنده درباره این موتور سیکلت، گیربکس ۴ دنده آن است که حداکثر سرعت اسمی آن را به ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

۴. موتور تریل جترو ۲۵۰

با عرض معذرت، اما باید بگوییم که موتور تریل جترو ۲۵۰ تا به امروز یکی از مسخره‌ترین روش‌های عرضه را به خود دیده است. این محصول توسط یک شرکت اصفهانی به نام اصفهان سیکلت در بازار ایران عرضه شده است که قطعات این موتور سیکلت را نیز فقط در اصفهان می‌توانید پیدا کنید. راه دیگر یافتن قطعات این موتور سیکلت سفارش آن با هزینه‌های زیاد است که احتمالا شما را از خرید این موتور پشیمان می‌کند.

موتور تریل جترو 250از مشخصات فنی این موتور سیکلت می‌توان به وجود انجین ۲۵۰ سی‌سی، ترمزهای دیسکی در عقب و جلو، سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری، گیربکس ۵ دنده اشاره کرد. حداکثر سرعت اسمی جترو ۲۵۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که توانایی تولید ۱۳.۵ اسب بخار قدرت و ۱۸.۴۸ نیوتون بر متر نیرو را دارد. کل وزن این موتور سیکلت ۱۳۸ کیلوگرم می‌باشد که برای یک موتور تریل که شاید ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشته باشد، بسیار سنگین است. بزرگ‌ترین عیب این موتور، کمبود قطعات آن است.

۵. موتور تریل روان ۲۰۰

یکی دیگر از موتور تریل‌هایی که در لیست بهترین موتور تریل های ایران قرار گرفته است، روان ۲۰۰ می‌باشد که جزو موتور تریل‌های قدیمی محسوب می‌شود، اما خرید و فروش آن هنوز متوقف نشده است. این موتور تریل از لحاظ ظاهری کاملا شما را راضی می‌کند و مشخصات فنی آن نیز متوسط رو به بالا است. بر روی موتور تریل روان یک انجین با حجم ۲۰۰ سی‌سی قرار گرفته است که حداکثر سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت اسمی را ارائه می‌دهد. بنابراین با وزن ۱۲۸ کیلوگرمی که بسیار مناسب است، توانایی تولید ۱۹ اسب بخار قدرت را دارد. یکی از ویژگی‌های این موتور سیکلت، استفاده از سیستم خنک کنندگی روغنی است که بهره‌وری موتور را بهبود می‌دهد. ترمزهای  دیسکی در عقب و جلوی روان نیز امنیت موتور را تضمین می‌کنند.

موتور سیکلت روان 200سخن پایانی

 در این مطلب از وبلاگ یدک تیمچه با شما کاربران گرامی بودیم و بهترین موتور تریل های ایران را معرفی کردیم. همانطور که مشاهده کردید، موتورهای تریل در ایران زیاد تعریفی ندارند و معمولا برخی افراد به سراغ موتورهای وارداتی می‌روند که کیفیت بسیار بالایی داشته و در مقابل قیمت بیشتری نیز دارند. برخی از موتور سیکلت‌های تریل توسط هیچ شرکت خاصی عرضه نمی‌شوند، اما تعداد زیادی از آن‌ها در بازار موجود است. اگر قصد خرید یک موتور تریل را داشته باشید، کدام مدل را انتخاب می‌کنید؟


79 Comments

  1. حسین

    هر تریلی میخرید بخرید ولی تریل روان نخرید از هم روز اول خراب میشه نه گارانتی داره نه نمایندگی جوابگو من خودم خریدم که دارم میگم اصلا نخرید

  1. ساسان

    من‌که چند وقته گیجم. نامبر وانهایی شبیه سی ار اف یا وای زد و یا گس گس که الان کلی پولشه! جیعت در میاد بخوای پولشو بدی. قشنگ حساب بانکیتو پر پر میکنه و یه چیزی هم‌بدهکار میشی. تو مونتاژهای چینی هم یکی از یکی بدتر.خصوثا ضعف همسون شاسی و غیر قابل افتماد بودنشونه. خلاصه همینطور موندم چی بگیرم… علی لعنت الله مسببین این وضعیت بد اقتصادی که برای خرید یه برند خوب باید ششصد هفصد تومن پیاده بشی. یعنی ده دوازده سال خقوق یه کارگر بیچاره! ولی تو اروپا به سی ار اف رو یه وارگر با چهار ماه حقوقش میتونه تهیه کنه. این نهایت بی عدالتی نیست؟

  1. سیامک

    دوستان گرامی
    مطمئن باشید اونجایی که تی ۲ نتونه بره فلات و بقیه هم نمیتونن برن و بر عکس
    پس این تریل ها شهری و آفرود سبک هستند
    توی شهری هم تیپ و استایل و قیمت کمتر و قطعات مهمه
    که از این نظر تی ۲ از همه بهتره
    اگه هم اونقدر حرفه ای هستین که صخره و تپه بزنید هیچکدوم اینها مناسب نیستن

  1. علیرضا

    من نزدیک بیست ساله انواع موتور رو داشتم
    موتور رو در حد خودش حرفه ای سوار میشم

    فعلا یه تی ۲ کویر دارم که فکر میکنم نویسنده بیشتر با حس شاعرانه مطلب نوشته برای تریل روان ۲۰۰ سی سی نوشتند ۱۲۸ کیلو وزن مناسبیه
    و برای تریل کویر ۲۵۰ سی‌ سی نوشتند ۱۲۱ کیلو نامناسبه

    عجیبه!!

    در نهایت تریل تی ۲ علاوه بر ظاهر بی راکب و با راکب بسیار تنومند
    با توجه به قیمت از عملکرد فراتر از هزینه ای که میدین برخورداره
    ضمن اینکه برای افرادی که آفرود باز نیستند ظاهر تریل و حس ابهت اون خیلی مهمه
    ضمن تشکر از نگارنده مطلب تمام تریل های بررسی شده اگر بلد باشین در حد خودشون استفاده کنید خوب هستند
    اما از نظر بنده که همه رو داشتم تی ۲ مثل ماشین آمریکایی در برابر آلمانی و ژاپنیه
    فقط برای صحت ادعا کافیه بدون حرکت روشون بشینید
    ابعاد باک و طولی که تا گلگیر جلوی خودتون میبینید خودش یک عامل برای تسلط و حس امنیت هست که در تی ۲ کاملا سبک متفاوتی داره
    دیگه انتخاب سبک و سیاق موتور با خودتون

  1. حسین عبداللهی

    دوستان بهترین موتور ایرانی الان موتورx2ایران دوچرخه که انجین دیگری روش گذاشتن اما قیمتش ۲۶۰میلیونه دلتا در مقابله x2آشغالم نیست یه سرچی راجبx2ایران دوچرخ کنید حتمأ

  1. امین

    تاحالا موتورتریل نخریدم.ولی بین رادیسون۲۵۰ وMkz200 مدل۹۸ دودل هستم.کدومشون نشکن تر وکم خرج ترهست.زیادهم اهل آفرودنیستم.وزن خودم ۱۱۰ کیلو موتور محکم وایمن می‌خوام.باسپاس

  1. حسن

    سلام ایا موتور تریل ریپ استارت موتور خوبی هست یا خیر

  1. ایلیا

    سلام. موتورهایی که بعنوان بهترین نام بردید با توضیحات شما یکی از یکی بدتر بودن، شاید عنوان بدترین تریل‌های پرفروش در ایران بهتر بود. در ضمن فکر میکنم جای تریل‌های نیرومحرکه در لیست شما خالیه مثل نامی tm200 و Qm200.
    با تشکر

  1. امیر

    فلات برمودا دلتا یا تی ۲

  1. امیر

    سلام من میخوام تریل بخرم گیج شدم
    الان بین

    فلات دلتا برمودا. و تی۲. بنظر دوستان باتجربه کدوم یکی بهتره

      1. ۰۹۱۱۳۴۷۲۵۰۲

        بهترین تریل
        ایرانی پیشروگلد ۲۰۰
        یا ۲۵۰
        واقعا شاسی های خیلی قوی دارن وازلحاظ انجین حرف اول رومیزنه

      1. حسین عبداللهی

        بنظر من با توجه به نوع انجینt2که زنجیر تایم نیست و تعمیر و نگهداریش راحتره وخودمم دارم از این مدل بهترین گزینهt2هستش

      1. مصطفی

        فقط روان اقا فقط روان تو همه توضیحات یکی بدرد نخور بود یکی وزنش سنگین یکی فنیش خوب نبود روان رو بخون چی نوشته وزن مناسب و ۱۹ اسب بخار بهترین موتور تو بازار ایران دارم ک میگم

      1. عفت

        بهرو بخر همه این چالشا الکیه تریل ایرانی فقط قیافش فرق میکنه

      1. علیرضا

        دلتارو حذف کنید
        اولا تریل باید ۲۵۰ باشه همون ور که لندکروز ۸ سیلندرش میچسبه
        پس فلات ۲۰۰ رو حذف کنید
        بین تی ۲ و برمودا
        از ظاهر و قطعات و قیمت و سواری تی ۲
        از روغن خنک بودن و کمی کیفیت بیشتر برمودا
        قدرت هردوشون یکیه

  1. Hamid

    سلام دلتا ۲۵۰ رو میگن بهترین تریل ایران‌ هست‌ که تو این‌ مقاله اسمی ازش نیست

      1. علیرضا

        دوست عزیز
        دلتا ۲۵۰ نیست ۲۲۰ سی سی هست
        موتور خوبیه با ظاهر سواری بسیار بد
        تهش اون چیزی که میخواین نیست

  1. میلاد

    سلام موتور تریل چه برندی بخرم خوب ممنون راهنمایی کنید

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام میلاد جان، بستگی به بودجه شما دارد.

  1. محمد

    سلام دوستان موتور مزایده یا سوئیچ بگیرم اگه بگیرن تکلیف موتور چی میشه؟بعد میشه فروختش؟ ممنون میشم جواب بدید

  1. عليرضا قرباني

    ميشه لطفاً درمورد فلات٢٥٠ هم توضيح بديد

  1. امید

    دوستان لطفا نظرتان راجع به یاماها که نیرو موتور داره عرضه میکنه بدیهایی ارزش هزینه کردن داره اینکه چی رو پیشنهاد میدید با اون قیمت و شرایط

  1. تقی گودرزی

    بهترین موتور تریل هوندا XL250 و هوندا دیٖگْرٖی می باشد

  1. امیر

    درود
    بهترین تریل های ایران؟
    توی متن شما خبری از بهترین نبود و همه تریل هایی که معرفی کردید یکی از یکی بدتر بودند.
    یعنی تو این اوضاع بد اقتصادی و تورم حتی یکی از تریل های مونتاژ داخلی به درد آفرود آماتور و طبیعت گردی نمیخوردند؟

  1. سیروس

    درودنظرتون درموردتریل فلات ۲۰۰طرح crfچیه لوازماش گیرمیان

  1. علیرضا

    سلام من تریل پیشرو زیپ استار ۲۰۰ دارم بیشتر از ۱۲ ساله . خیلی ازش راضی هستم .بسیار پر قدرته به قول معروف از در و دیوار بالا میره.برام عجیب بود که اسمش تو این لیست نبود.

  1. Pouya

    یکی از این عزیزان حرف قشنگی زد شما موتور برای چی میخوای اگه فقط برای آفرود میخوای سراغ ژاپنی های سوییچ برید ولی اگر می‌خواهین تردد شهری داشته باشید قطعا روان تو این آشغالای بی نامونشون چینی یکم بهتره چون حداقل روغن خنکه و هوا خنک نیست ولی بازم ایرادات خودشو داره (زنجیر تابم مثال) و به درد آفرود نمیخوره که موتور میترکه تریلای اینطوری فقط روغن و به درد کسایی میخورن که فقط برای شهر می‌خوام سوار شن و پول موتور ژاپنی ندارن خلاص

  1. حیدر

    سلام من میخوام یه سی اراف ۲۵۰بگیرم به نظرتون موتورخوبیه

      1. Pouya

        ژاپن موتور بد داره مگه؟ اگه پولشو داری بخر

      1. امیر

        عالیه

      1. مهدی زمانی

        من بدون فنیکار crmخریدم هروز خرابه هزینهاشم وهشتناک اگه یه پکیده بهت بدن بیچاره ای

  1. اصغر

    سلام ،اول هندا بعد یاماها،،،،

  1. سهراب

    سلام ممنونم از اطلاعات همه دوستان وادمین عزیز.من پرواز ۲۰۰دارم خیلی نرم وراحته باهاش آفرودنرفتم ولی موتور کم خرج وخوبیه ظاهر شیکی داره و خیلی ازش راضییم

  1. سعید

    سلام خسته نباشید در مورد تی ۴ کویر هم پست میشه بزارید؟

  1. جمال

    سلام، همه جور تریل داشتم ودارم فقط تجربه تریل ۲۰۰احسان واقعن عالی خوب بود چراکه هیچ وقت اذیت نمیکرد وهزینه کمتری برای آفرود برامون داشت، همه نظرها متین هستن حالایکی ژاپنی سوارمیشن ۱۰۰۰،یکی ۲۵۰،۲۰۰،و ۱۷۵،اما درآخر ازنظر تجربه و موتوری بدنه ومحکم بودن، حرف میزنه اونم توآفرود وکوه صحرا رفتن مشخص میشه، یک موتور کم هزینه ۲۵۰ و۲۰۰، برای سوارشدن شهری ازنظر پلاک سند هم عالیه،

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام جمال جان، ممنون از نظرت

  1. رضا محمدی

    سلام
    واقعا من هم روان و به پر داشتم
    هم فلات ۲۵۰ ۱۴۰۱ ک به تازگی فروختم
    وااااقعا از فلات راضیم کند و شتاب و صدای اگزوز هندلینگ همه چیش یه سر گردن بالا تر از موتور های دیگس
    همچنین ظاهر موتور واقعا چشم نوازه

  1. حامد

    موتور برای افرود میخوایید الان crf 250 مفته و قیمت خیلی مناسبی داره با ۱۰۰ تومن میشه یدونه تمیز و سوئئچشو خرید
    ولی برای سواری توی شهر و بحث پلاک و سند و حمل و نقل روزانه تریل پرواز و روان گزینه های اول هستند به نظر من

  1. البرز

    تریل نامی
    سی جی پاژنگ اوقعآعالیه

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام البرز جان، ممنون از نظرتون.

  1. البرز

    البرزم..میانموتوارهای تریل .نامی ازهمه بهتره واقعآ هم خرکاروهم استایل زیبا عین رخش
    وموتورهای پاژنگ عالی عالی از۸۲تاحالا یکی دارم راضی ام حرف ندارن

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام البرز جان، ممنون از نظرتون.

  1. اصغر

    سلام موتور تریل به نظر من فقط دی تی ۱۷۵عالیه البته موتورهای بهتری هم هست تو تریل ،ولی دی تی …هرکی یه عشقی داره دیگه

  1. عبدالله

    سلام::موتورتریل ژاپن حرف اول میزنه خصوصا تریل ۴۰۰سوزکی داشتم بسیارعالی بود!!!.الان تی۲ کویر۲۵۰ دارم راضی هستم .مراقبت تعمیر و نگهداری باید سواد شو موتور سوار داشته باشه::ضمنا امروزه در این آشفته بازار قیمت کیفیت بهتر از T2 تریلی موجود نیست.

  1. حمیدرضا

    سلام
    ۱مطلب درباره دوستانی که میگن فقط ژاپنی و داخلی ها همه آشغالن،باید عرض کنم که “از کرامات شیخ ما این است/شیره را خورد و گفت شیرین است”
    بس کنید این افاضات رو اینارو همه میدونن
    قطعا کسی که توان خرید سی ار اف یا کی تی ام رو داره نمیره روان بخره و روزه ی شک دار بگیره
    و اما تجربه ی دو سه ساله ی من توی موتور های داخلی اینه به ترتیب اول ایران دوچرخx2با اختلاف در صدر،بعد پیشرو گلد۲۵۰ بعد روان
    در ضمن خودم قبلا rm و crm داشتم ولی آنقدر اذیتم کردن و هزینه بالا بودن که مجبور شدم بیام رو ایرانی
    و الان راضی ام چون الان درسته کهx2 کمی ضعیفتر از ژاپنی هاست اما افرود میرم با هزینه خیلی ناچیز ،در حد صفر

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام حمیدرضا جان. ممنون از اینکه نظرت رو با ما درمیون گذاشتی.

  1. امیر

    باسلام من همه جور تریلی روندم ولی فلات ۲۵۰از همشون بهتره

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام امیر جان. ممنون از نظرت

  1. افشین خمیسی

    سلام من یه سی آر ام دارم خیلی بهتر موتور ایرانی هست ویه موتور تریل طرح ایکس تلاش سری اول مدل ۸۲ دارم هم خیلی راضی هستم برادرای عزیزم موتور باید خودتون ابندی کنید تا خوب بهت کار بدن

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام افشین جان ممنون از نظرت

  1. احمد

    سلام بهترین توی ایران دلتا sx2 با موتور ۲۵۰ سی سیه که چون دو سه سال بیشتر نیست که اومده، از چشم نویسنده پنهان مونده

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام احمد جان، ممنون از نظرت. حتما این موتور رو به مطلب اضافه می‌کنیم. میتونی اطلاعات بیشتری در اختیار ما درباره این موتور قرار بدی؟

  1. علی ایمانی

    من فلات ۲۵۰ یکسال دارم تقویتش کردم میرم کوه راضی هستم فقط خدمات پس از فروشش افتصاحه

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام علی جان، فلات موتور سیکلت خوبیه. درسته خدمات پس از فروشش کمی اذیت میکنه

  1. فرهمند

    با سلام احترام من کویر t2 دارم مدل ۹۹خیلی راضیم تاحالا غیر روغن هیچ خرجی نداشته متور خوبیه خیلی قدرت داره دوست عزیز اون عکسی که از متور کویر گذاشتی نسل قبلی رادینسون هست که حق با شماست مفتش نمی ارزه ولی کویر ۲t ی چیز دیگست سیستم انژکتور ترمزا دیسکی ۲۵۰ سی سی و از حق نگزریم تو موتورهای تریل تو زیبایی حرف اول میزنه کلیه لوازماش مثل ریگ تو بازار ریخته

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام فرهمند جان، ممنون از نظرتون.

  1. هادی

    سلام حمید خان قیمت موتور سیکلت ترل چقد

  1. جواد . ب

    سلامم
    من ی موتور تریل کویر T2 خشک از نمایندگی گرفتم
    همینجوری ک تو پستتون گفتید ظاهره خووبی داره ولی کیفیت بدنه‌ی موتور و قطعات فوق‌العاده ضعییف و بدرد نخوره
    البته من هیچ موتور تریل دیگه‌ی سوار نشدم ک تفاوت‌هاشون رو بفهمم ولی در کل این موتور واسه داخل شهر و اسفالت و نهایت سرعت ۱۰۰ تا جواب نیازه راکب رو میده
    هر ۳ماه یکبار هم بدلیل لرزش خیلی زیاد اچارکشی و سفت کردن پیچ‌ و مهره‌های موتور واجبه ک اگه نکنید موتور تیکه تیکه میشه

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام جواد جان. ممنون از نطرتون.

          1. علی

            سلام من فلات ۲۵۰ مدل ۱۰۴۲ خریدم خوب کار نمیکنه خاموش میشه میشه راهنای کنید علتش چیه

  1. فرهاد

    سلام برادرا من میگم موتور ایرانی ۱۵۰ایران دوچرخ خوب درومده بنده کم کم ۳۰موتور ایرانی داشتم ودارم

  1. محسن

    سلام
    من بهپر ۲۵۰دارم ظاهر و….. همه شبیه روان وبسیار عالی

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام محسن جان. موتور با کیفیتی رو دارید. قدرش رو بدونید.

  1. adel

    من یه mkz 200 داشتم خیلی ازش راضی بودم
    الان یه پرواز ۲۰۰ دارم فعلا با هاش راه نرفتم

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام عادل جان. با موتور راه نرید. سوارش بشید و سواری بگیرید

  1. حمید

    تجربه سواری همشونو داشتم روان یه چیز دیگست

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام حمید جان. روان هم دنیایی داره

  1. احمد

    سلام… دمتون گرم در ی کلام میشه گفت که تریل های ایرانی آشغالن به نعنی تمام… خارجی بهتره همه جوره… چون لامصبا اینا قیمتاشونم از خارجیا بیشتر شده

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام احمد جان. ممنون از شما، واقعا همینطوره.

  1. ساسان

    تو موتورهای چینی یا همون مونتاژی روان بهترینه اما شخصا کاوازاکی ۱۲۵ کا ام ایکس در سال ۷۲ داشتم رادیات اب سرعت ۱۴۰ و دوزمانه البته.تو جاده خاکی میشد دسته ول کرد بخاطر کمک و طرح بدنه عالیش.الان یک ویو هندا موجود در بازار با طرحهای مختلف مقایسه کردم و تجربه اصلا قابل قیاس نیستند از سرعت قدرت صدا و نرمی و کم اصطهلاکی و مسلما این مقایسه در تریلهای موجود اصل و چین که نیازمند گیربکسها و کمک همچنین قدرت موتور خاص کلاسشون هست بیشتر به چشم میاد.اگر کسی موتور دست دوم تریل هندا بخره شرف داره به نو و کارنکرده بهترین نمونه که طرح سوزوکیه و روان نام داره.اینجا ایرانه و تفریح واقعا گرون و سخت تموم میشه.

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام ساسان جان. ممنون از شما که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

      1. علیان

        با درود احسنت بر شما
        روان توی موتورهای ایرانی هم از لحاظ قدرت و کیفیت حرف اول میزنه

  1. محمد

    ممنون بابت اطلاعات مفیدتون میخواستم عرض کنم تریل هارتفورد هم دست کمی از این تریل ها نداره و شاید بهتر هم باشه با تشکر

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام محمد جان. ممنون از شما که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  1. معین

    تریل پرواز ۲۰۰
    محصول شرکت نیرو موتور

      1. سام زارع (ادمین)

        سلام معین جان. ممنون از شما که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  1. امین

    سلام من یه توریست ۲۵۰ دارم رازی هستم ولی انگار دیگه تولید نمیشه…

  1. محسن

    من یه تی دو گرفتم بسیار راضی هستم

      1. سام زارع (ادمین)

        مبارکه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند