بهترین دوچرخه های برقی را بشناسید

آشنایی با بهترین دوچرخه های برقی جهان

09:00۰

دوچرخه‌های برقی راهی جدید برای رفت و آمد در شهر یا هر جای مکان دیگری هستند که استفاده از آن‌ها نیز بسیار آسان بوده و نیازی به گواهینامه برای راندن آن‌ها نخواهد بود. دوچرخه‌های باتری‌دار می‌توانند در مواقعی که به آن نیاز دارید، قدرت بیشتری به شما بدهند، به طور مثال زمانی که در حال بالا رفتن از تپه‌ها و طی کردن مسافت‌های طولانی هستید، با دوچرخه‌های برقی و توانی که به شما می‌رسانند، این تجربه خیلی آسان‌تر می‌شود. به خصوص در آب و هوای خوب، آن‌ها می‌توانند جایگزین مناسبی برای خودروها باشند. دوچرخه‌های برقی در انواع متفاوتی تولید می‌شوند و برای هر سلیقه‌ای مدل‌های مختلفی را دارا هستند، از دوچرخه‌های کوهستان گرفته تا مسافرتی و دوچرخه‌های باری بزرگ را می‌توانید خریداری کنید. تنها نقطه ضعفی که این دوچرخه‌ها دارند، قیمت بالای آن‌ها است که به مرور زمان کمتر می‌شود. در این مطلب از یدک تیمچه، مرکز خرید اینترنتی لوازم یدکی موتور سیکلت فهرستی را تهیه کردیم که بهترین دوچرخه های برقی در آن‌ قرار گرفته است؛ با ما همراه باشید.

بهترین دوچرخه‌های برقی که قابل خرید هستند.

دوچرخه‌های برقی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم در بازار موجود بوده و قابل خرید هستند، البته برخی از آن‌ها ممکن است که به دلیل واردات محدود، موجودی کمی در بازار داشته باشند.

دوچرخه های برقی کدامند

۱. راد پاوِر راد سیتی ۵ پلاس (Rad Power RadCity 5 Plus)

برای اکثریت کسانی که به دوچرخه‌های برقی علاقه دارند، راد پاوِر یکی از بهترین دوچرخه های برقی خواهد بود. این دوچرخه دارای طراحی راحت، قدرت زیاد، و تعداد زیادی از نقاط نصب برای وسایلی مانند سبد و صندلی کودک است. بعلاوه، دارای یک قفسه عقب و گلگیر نیز می‌باشد که حس و حال یک دوچرخه قدیمی را به شما می‌دهند. شیفتر ۷ سرعته آن، همراه با سه سطح کمک پدال و دریچه گاز چرخشی، برای افزایش سرعت و بالا بردن شما حتی از شیب دارترین تپه‌ها، قدرت کافی وجود دارد.

۲. اونتون سولتِرا (Aventon Soltera)

قیمت دوچرخه‌های برقی در حال کاهش است، اما بسیاری از بهترین دوچرخه‌های برقی هنوز بیش از ۱۵۰۰ دلار قیمت دارند که می‌تواند خرید آن‌ها را سخت‌تر کند. اونتون دوچرخه‌ای با قیمت بسیار پایین است که به نام اقتصاد وارد بازار شده است، اما وقتی قیمت ۱۸۰۰ دلاری آن را نگاه می‌کنید، تمام کلمات معنی پیدا می‌کنند به غیر از اقتصادی. در آزمایش‌هایی که بر روی این دوچرخه انجام شده است، تجربه دوچرخه سواری با آن بسیار راحت بود و کیفیت قطعات آن نیز بسیار خوب است. موتور برقی که در اونتون به کار رفته است، سولتِرا نام دارد که قدرت زیادی را دارا می‌باشد و باتری‌های آن در زمان تقریبی ۸ تا ۱۰ ساعت شارژ می‌شوند.

۳. چارج بایک سیتی (Charge Bikes City)

این مدل جزو بهترین دوچرخه های برقی در بازار است که واردات محدودی داشته و ممکن است سخت آن را پیدا کنید. برای افزایش کیفیت این دوچرخه برقی ویژگی‌هایی مانند گلگیر عقب و جلو و قفسه برای قرار دادن کیف و یا ابزارهای دیگر در این دوچرخه به کار رفته است. این دوچرخه با قیمت ۱۲۶۰ دلار توسط شرکت تولید کننده آن قیمت گذاری شده است.

چارج سیتی دارای یک شیفتر پنج سطحی و همچنین یک دستگیره چرخشی برای گاز دادن با آن است که می‌توان یک تپه با سربالایی تیز را به سادگی طی کرد. در این دوچرخه یک بوق الکتریکی نیز قرار داده شده و باتری آن نیز بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. در قیمت جلوی این دوچرخه چراغ قوه نیز قرار داده شده است تا دوچرخه سوار تجربه خوبی را به دست آورد.

۴. وَنموف اِس ۳ (VanMoof S3)

اگر به دنبال یک دوچرخه باکلاس و شیک هستید، دوچرخه وَنموف اِس ۳ بهترین گزینه برای شما است. اما گول ظاهر شیک و مجلسی این دوچرخه را نخورید. ونموف دارای یک شیفتر الکترونیکی است که می‌تواند که به طور خودکار دنده‌های دوچرخه را شما را تغییر دهد و یک تقویت کننده کمکی در سربالایی را نیز دارا است که قدرت شگفت‌انگیزی را مانند یک موتور سیکلت به دوچرخه می‌دهد. هنگامی که دوچرخه را از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل می‌کنید، چندین ویژگی دیگر نیز به دوچرخه افزوده می‌شود.

به طور مثال می‌توانید با تعویض دنده دوچرخه، صدای بوق الکترونیکی آن را تغییر دهید. بهتر از همه، می‌توانید دوچرخه را با استفاده از تلفن خود قفل کنید و اگر کسی سعی کرد آن را حرکت دهد، هشدار به گوشی شما ارسال می‌شود.. در آوریل سال ۲۰۲۲، ونموف S5 را با قیمت ۲۹۹۵ دلار معرفی کرد که اواخر امسال جایگزین ونموف S3 با قیمت ۱۹۹۵ دلار می‌شود.

بهترین دوچرخه های الکتریکی

۵. راید وان آپ کُر ۵ (Ride1Up Core-5)

مدل Core-5 از راید وان آپ دلیل محکمی است که یک دوچرخه برفی برای خوب بودن لازم نیست گران یا شیک باشد. سوال اینجاست که چطور با قیمت کم می‌توان آن را جزو بهترین دوچرخه های برقی دانست؟ در آزمایشاتی که بر روی این دوچرخه انجام شده، نشان داده است، موتوری که راید وان آپ برای این دوچرخه استفاده کرده است، برای اکثر موقعیت‌ها به اندازه کافی قدرتمند است، اما در بالا رفتن از تپه‌های شیب‌دار کمی ضعف در آن دیده می‌شد.

اما ویژگی‌های دیگر آن باعث شده تا این مشکل اصلا دیده نشود که از آن‌ها می‌توان به ترمزهای دیسکی مکانیکی و صفحه نمایش دیجیتالی اشاره کرد. یکی از مشکلاتی که کاربران اشاره زیادی به آن داشتند، عدم وجود هیچ چراغی در جلو یا عقب برای دید بهتر است. همچنین، در حالی که شرکت تولید کننده آن گفته است که برای هر قدی این دوچرخه قابل استفاده است، اما افرادی که قد بلندی دارند، با مشکلات متفاوتی روبرو بوده‌اند.

۶. گَزِل آلتیمِیت سی ۳۸۰ اِچ اِم بی(Gazelle Ultimate C380 HMB)

دوچرخه حرفه‌ای گزل یکی از روان‌ترین دوچرخه‌های الکتریکی تولید شده تا به امروز است که آزمایش‌های متفاوتی برای ثابت شدن این موضوع انجام شده است. می‌توان گفت که یکی از بهترین دوچرخه های برقی تولید شده است، زیرا به لطف درایو تسمه گیتس و شیفتر بدون سیم اِنویلو (Enviolo) که به شما امکان تعویض دنده در وسط سربالایی تپه، هیچ دردسری برای بالا رفتن وجود نخواهد داشت. برای اینکه سواری بهتر و نرم‌تری داشته باشید، یک صندلی ژله‌ای لویره (Loire) با فشرده سازی داخلی در قسمت زین قرار گرفته است. قیمت این دوچرخه لاکچری نزدیک به ۴۸۰۰ دلار است که قیمت اقتصادی به نظر نمی‌رسد.

۷. بیکتریکس اِستانِر ایکس (Biktrix Stunner X)

بیکتریکس در همه حال، در هر آب و هوایی و بدون توجه به زمین و شرایط جوی، راحتی و کنترل را در اختیار دوچرخه سوار قرار می‌دهد. اگر در مناطق کوهستانی زندگی می‌کنید که پر از تپه‌های خاکی است، برای بالا بردن شما از یک تپه خاکی کافی است که حالت کوهستانی را فعال کنید. در اینجا موتور وسط درایو بافانگ ۷۵۰ وات بیکتریکس به طرز شگفت انگیزی قدرتمند می‌شود و می‌تواند در حالت کمک پدال و در حالت دریچه گاز چرخشی، برای زمانی که می‌خواهید به پاهای خود استراحت دهید، مورد استفاده قرار بگیرد. دوچرخه بیکتریکس می‌تواند یکی از بهترین دوچرخه های برقی باشد، زیرا تنها انتقادی که می‌توان از این دوچرخه کرد، کنترل سخت موتور آن است.

۸. اونتون اونچر (Aventon Aventure)

اگر به دنبال یک دوچرخه برقی با لاستیک باکیفیت و کوهستانی، با قیمت کمتر از ۲۰۰۰ دلار هستید، اونتون اونچر می‌تواند یکی از بهترین دوچرخه‌های برقی با این قیمت باشد. تجربه دوچرخه سواری با این وسیله نقلیه برقی نشان داده که به همان اندازه که در آفرود عملکرد خوبی داشته و در جاده نیز به خوبی دوام می‌آورد. اونتون اونچر دارای باتری قوی و صفحه نمایش رنگی شفاف است. همچنین گلگیرهایی دارد که از گل آلود شدن بیش از حد لباس‌های شما جلوگیری می‌کند. این دوچرخه دارای هر دو حالت پدال کمکی و دریچه گاز است و باتری و سیم‌ها نیز به خوبی در قاب قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، باتری را می توان برای شارژ خارج کرد که بین ۹ تا ۱۱ ساعت شارژ آن به طول می‌انجامد.

دوچرخه های برقیسخن پایانی

در این مطلب از وبلاگ یدک تیمچه با شما کاربران گرامی همراه بودیم و بهترین دوچرخه های برقی را معرفی نمودیم. اگر قصد خرید دوچرخه برقی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که نوعی از آن را خریداری کنید که نیازتان را برطرف کند. به طور مثال اگر در مناطق روستایی زندگی می‌کنید، دوچرخه را باید خریداری کنید که در ناهمواری‌ها عملکرد خوبی از خود نشان داده و اگر نیز در شهر زندگی می‌کنید، دوچرخه‌ای که کاربرد استفاده روزمره را داشته باشد، مناسب شما خواهد بود. در زمان خرید حتما به ظرفیت باتری دوچرخه و قدرت موتور توجه داشته باشید، زیرا از اهمیت بالایی برخوردار هستند. شما کدام مدل از دوچرخه‌های برقی را پیشنهاد می‌دهید.

منبع: omsguide.com


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند