بهترین لوازم برای تزئینات موتورسیکلت | اکسسوری‌های کاربردی برای موتور سیکلت

09:14۱

موتورسیکلت‌ها مانند هر وسیله نقلیه دیگری قابل تزئین بوده و لوازم جانبی زیادی نیز برای زیباسازی آن‌ها تولید شده است. از لوازمی که معمولا برای تزئین موتور سیکلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به رینگ‌ها، روکش پدال، چادر موتور سیکلت، قاب پلاک، کیف موتور سیکلت، صفحه کیلومتر شمار، کاور سوئیچ موتور سیکلت و موارد دیگر اشاره کرد. در هر موتور سیکلت، لوازم جانبی متفاوتی به کار می‌رود و شما نمی‌توانید لوازم جانبی یک موتور دیگر را بر روی موتور خود نصب کنید. در ادامه این مطلب از سایت یدک تیمچه، مرکز فروش  لوازم موتور سیکلت لوازم جانبی و تزئینات موتورسیکلت را به شما معرفی می‌کنیم و توضیحات مختصری را نیز ارائه می‌دهیم. 

معرفی لوازم جانبی و تزئینات موتورسیکلت 

شاید فکر کنید که موتور سیکلت با توجه به ابعاد نسبتا کوچکی که دارد، چه نیازی به تزئینات و لوازمی جانبی خواهد داشت، اما کسانی هستند که با علاقه زیاد به این وسیله نقلیه، اقدام به تزئین کردن و یا به اصطلاح اسپرت کردن آن می‌کنند که در بسیاری از موارد، توجه بینندگان زیادی را به موتورسیکلت جلب می‌کنند. در ادامه می‌توانید لوازمی تزئیناتی که در موتور سیکلت‌ها استفاده می‌شوند را مشاهده کنید: 

تزیینات موتورسیکلت

برچسب بدنه موتور سیکلت 

این مورد از لوازم تزئینات موتورسیکلت بر ظاهر آن تاثیر مستقیم می‌گذارد و قیمت نسبتا ارزانی نیز دارد. در زمان استفاده از برچسب‌ها موتور سیکلت‌ها حواستان باشد که برای فروش موتور شاید به مشکل بر بخورید و خریدار علاقه‌ای به آن برچسب نشان ندهد، بنابراین این موضوع را در نظر بگیرید. این برچسب‌ها معمولا دارای تنوع بسیار بالایی هستند و در هر طرح و رنگی تولید می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کرده و بر روی موتور سیکلت نصب کنید.تزیینات و برچسب موتورسیکلت

کیف موتور سیکلت 

همانطور که می‌دانید، موتور سیکلت‌ها با توجه به ابعاد کوچکشان حجم زیادی برای قرار دارن وسایل ندارند و همین امر می‌تواند، مشکل ساز شود. کیف موتور سیکلت، در قرار دادن وسایل به شما کمک کرده و با نصب آسان بر روی موتور، کارتان را آسان‌تر کند. کیف‌های موتور سیکلت معمولا قابل جابه‌ جایی می‌باشند و از موتور جدا می‌شوند. در این کیف‌ها ابزار، محصولات و یا لوازم دیگری را قرار می‌دهند که با توجه با جیب‌هایی دوتایی آن می‌توان لوازم متفاوتی را درون آن قرار داد. قیمت این کیف‌ها با توجه به سایزشان تعیین می‌شود و از ۱۰۰ هزار تومان شروع شده و هرچه سایز بزرگتری داشته باشند، قیمت بیشتری خواهند داشت. 

روکش زین موتور سیکلت 

روکش زین یکی دیگر از لوازم تزئین موتور سیکلت‌ها است که انواع مختلفی را دارا بوده و قیمت مناسبی را دارد. در صورتی که با زین اصلی موتور راحت نبودید و اذیت می‌شوید، قادر خواهید بود که با خرید یک زین موتور سیکلت با مبلغ حداقل ۵۰ هزار تومان، این وسیله را داشته باشید.  

جایگزین باتری موتور سیکلت 

این قطعه معمولا جلوی دید نیست و تاثیر زیادی بر روی زیبایی و ظاهر موتور سیکلت ندارد. اما برای امنیت باتری موتور بسیاری مفید است. شما می‌توانید این وسیله جانبی را با قیمت حداقل ۲۰ هزار تومان خریداری کنید. 

چادر موتور سیکلت 

چادر موتور سیکلت یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی است که با استفاده از آن می‌توان از تابش نور خورشید به موتور سیکلت جلوگیری کرد. همچنین در روزهای بارانی و برفی نیز موتور سیکلت در امان خواهد بود و احتمال وارد شدن آب به قطعات آن به کمترین حد ممکن می‌رسد. 

چادر موتور سیکلت در دو نوع در بازار موجود است که یکی از آن‌ها چادر مخصوص مدل موتور بوده و دیگری برای عموم موتور سیکلت‌ها است. در نوع اول، چادر موتور سیکلت با توجه به مدل موتور سیکلت ساخته می‌شود که پدال، دسته گاز، هندل و موارد دیگر در آن جای می‌گیرند. قیمت چادرهای موتور سیکلت از ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان در بازار وجود دارند. 

روکش پدال موتور سیکلت 

یکی دیگر از لوازم تزئیناتی که در موتور سیکلت‌ها بسیار دیده می‌شود، روکش پدال موتور است. این قطعه را می‌توان با قیمت ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان خریداری کرد. این قطعه تزئینی جلوه خاصی را به موتور سیکلت شما می‌دهد که با توجه به قیمت کم آن، بسیاری از موتور سواران، آن را خریداری می‌کنند. 

قاب پلاک موتور سیکلت 

قاب پلاک موتور سیکلت معمولا برای حفاظت از پلاک مورد استفاده قرار می‌گیرد که در روزهای بارانی و برفی، به موتور سوار کمک می‌کند که پلاک را تمیز نگه دارد. قیمت قاب پلاک موتور سیکلت از ۱۰ هزار تومان شروع شده تا ۳۵ هزار تومان ادامه دارد.  

قاب موتورسیکلت

کاور سوئیچ موتور سیکلت یکی دیگر از لوازم تزئیناتی که موتور سواران قادر به خرید آن هستند، کاور سوئیچ موتور سیکلت است. این قطعه تاثیر زیادی بر روی زیبایی موتور ندارد، اما سوئیچ آن را زیبا‌تر کرده و از افتادن خط و خش بر روی آن جلوگیری می‌کند. قیمت این کاورها معمولا بین ۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان می‌باشد.  

تزیئینات موتورسیکلت و صفحه کیلومتر 

صفحه کیلومتر موتور سیکلت یکی از لوازم تزئیناتی است که زیبایی خاصی را به موتور سیکلت می‌بخشد و دارای انواع مختلفی است. معمولا تفاوت آن‌ها در رنگ، فونت و مدل است که باعث تغییر قیمت در صفحه‌های کیلومتر شده است. شما می‌توانید این لوازم تزئینات موتور سیکلت را با قیمت ۱۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان خریداری کنید. نصب برخی از این کیلومترها کمی دشوار است و در صورتی که علم کافی برای تعویض آن را نداشتید، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید. 

چراغ جلو و تزیئنات موتورسیکلت 

یکی از قطعاتی که در بین موتور سوارها بسیار پرطرفدار بوده و استفاده از آن‌ها بسیار دیده می‌شود، چراغ جلوی موتور سیکلت است. تنوع این قطعه باعث شده تا برای هر مدل موتوری، چراغ مورد نظر موتور سواران، وجود داشته باشد که معمولا در نوع قاب چراغ، رنگ قاب چراغ، نوع چراغ و رنگ چراغ تفاوت دارد. قیمت این قطعه بین ۲۵ تا ۴۰۰ هزار تومان است که با توجه به مدل موتور سیکلت، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.  

جمع بندی در خصوص تزئینات موتورسیکلت

در این مطلب از وبلاگ یدک تیمچه با شما کاربران گرامی همراه بودیم و انواع لوازم جانبی و تزئین موتور سیکلت را معرفی کردیم. اگر به هر کدام از این لوازم جانبی و یا تزئیناتی موتور نیاز داشتید، تیم یدک تیمچه نیاز شما را برطرف خواهد کرد. همچنین اگر موتور شما خراب شده است و برای تعمیر آن نیاز به قطعه دارید، یدک تیمچه قطعات مورد نیاز شما را با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت فراهم خواهد کرد.

 شما از چه لوازم تزئیناتی برای موتور سیکلت خود استفاده می‌کنید؟ 

سوالات متداول:

اگر می‌خواهید ظاهر موتور سیکلت خود را عوض کنید، باید از وسایل تزئینی موتور سیکلت استفاده کنید.

هر قسمت از موتور سیکلت دارای وسیله تزئینی خاص خود است و باید در همانجا مورد استفاده قرار بگیرد. به طور مثال درب باک را نمی‌توان به جای روکش زیر استفاده کرد، زیرا کاربرد و کارایی در آن قسمت ندارد.

قیمت هر وسیله تزئینی با یکدیگر متفاوت است، زیرا مواد اولیه، جنس و رنگ هر کدام متفاوت می‌باشد و کاربرد هر کدام نیز فرق می‌کند.

این موضوع بستگی به برند تولید کننده و مواد اولیه استفاده شده در وسیله تزئینی دارد.

می‌توان گفت که فروشگاه یدک تیمچه با فروش محصولات با کیفیت و متنوع توانسته که رضایت مشتریان خود را حفظ کرده و نیاز آن‌ها را برطرف کند


1 دیدگاه

  1. علی

    دیگه هوندا ۱۲۵ چیه که تزیینات هم بخواد. حالا اگر R1 هم داشتیم خودش اسپورت بود اینکارارو لازم نداشت!

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند