تعمیرگاه تهران

معروف‌ترین تعمیرگاه های موتور در تهران را بشناسید

04:51۰

معروف ترین تعمیرگاه های موتور در تهران کدامند؟ وسایل نقلیه‌ای مانند موتور سیکلت نیاز به تجربه زیاد و یا دیدن دوره‌های مرتبط با تعمیر موتور سیکلت دارد که باز هم کمی تجربه می‌تواند، تعمیرکار حرفه‌ای‌تری را وارد بازار کار کند. معمولا دوره‌های تعمیر موتور سیکلت بین سه تا شش ماهه است و معمولا در همین دوره‌ها، تعمیرکار یاد می‌گیرد که چطور موتور را عیب‌یابی و تعمیر کند تا مشکل حل شود. افرادی که مدرک پایانه دوره رسمی فنی و حرفه‌ای را داشته باشند، می‌توانند در ۱۸۶ کشور که عضو سازمان جهانی کار (ILO) هستند، مشغول به کار شوند.

در ایران نیز تعمیرگاه‌های مجاز موتور سیکلت زیادی وجود دارد که دارای تجربه بالا و مدارک معتبر هستند و مهارت زیادی در تعمیر موتور سیکلت‌های مختلف دارند. برخی از تعمیرگاه‌های موتور سیکلت در تعمیر قطعه خاصی مانند انژکتور تخصص دارند، اما برخی دیگر، تیمی از تعمیرکاران حرفه‌ای و متخصص را جمع کرده و برای قطعات مختلف موتور سیکلت تعمیرات انجام می‌دهند. در ادامه این مطلب از وبلاگ یدک تیمچه با ما همراه باشید تا تعمیرگاه های موتور در تهران را معرفی کنیم.

ویژگی‌های تعمیرکار حرفه‌ای موتور سیکلت

تعمیرکار موتور سیکلت باید تجربه زیادی در این زمینه داشته باشید و بر اساس نیازهای بازار، دانش خود را بروز کند. برخی از تعمیرکارها اصلا توجهی به محصولات جدید که وارد بازار می‌شوند، نکرده و از نیازهای روز بازار جا می‌مانند. در ادامه ویژگی‌های یک تعمیرکار موتور سیکلت حرفه‌ای را مشاهده می‌کنید.

  • معمولا تعمیرکاران موتور سیکلت یا از شاگردی شروع کردن و یا با دوره‌های آموزشی دانش تعمیر موتور را گذرانده‌اند؛ هر دو با تجربه دانش خود را به دست آورده‌اند. اما کسانی که مدرک فنی دارند، اعتماد بیشتری را به دست آورده و حرفه‌ای‌تر هستند.
  • کسانی که در مدرسه و یا دانشگاه، رشته تعمیر موتور سیکلت را دنبال کرده‌اند، دانش پایه قوی‌تری دارند که به ترتیب ۳ سال در مدرسه و ۴ سال در دانشگاه به طول می‌انجامد.
  • جدا از مدرک و تجربه، تعمیرکار حرفه‌ای موتور سیکلت دارای آوازه خوبی در منطقه کاری خود است که می‌تواند مشتریان وفادار را نگه داشته و مشتریان جدیدی را نیز جذب کند.

تعمیرگاه تخصصی مجاز در تهرانقطعاتی که بیشترین آمار خرابی را داشته‌اند

قطعات زیادی بر روی موتور سیکلت‌ها وجود دارد که هر کدام از آن‌ها وظیفه خاص خود را انجام می‌دهند تا موتور به خوبی کار کند. اما در برخی مواقع اگر یک قطعه خراب شود، اختلال به وجود آمده باعث می‌شود که احتمال خرابی در دیگر قطعات وابسته نیز افزایش پیدا کند. در ادامه بیشترین قطعات موتور سیکلت که آمار خرابی زیادی را داشته‌اند، به شما معرفی می‌کنیم.

  • انژکتور موتور سیکلت که باعث استارت نخوردن موتور سیکلت می‌شود
  • استارت موتور سیکلت
  • شمع موتور سیکلت
  • خرابی در اتصالات برقی
  • سوختن و یا کم سو شدن چراغ‌ها
  • ضعیف شدن باتری که باعث خالی شدن آن می‌شود
  • سولفاته زدن سر باتری‌ها
  • باد کردن، ترکیدن، نشتی آب اسید و بوی بد باتری
  • اشکال در ECU موتور
  • خرابی کاتالیست و سنسور اکسیژن

معروف ترین تعمیرگاه های موتور در تهران را بشناسید

تعمیرگاه‌های زیادی در تهران وجود دارند که می‌توانید موتور سیکلت خود را برای سرویس و تعمیر به هر کدام که نزدیک‌تر بودند، ببرید. در ادامه تعمیرگاه های موتور سیکلت تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خدمات موتور سیکلت مجاز مفتخری در محله امیر بهادر
  2. تعمیرگاه های موتور در تهران نوری در تهران محله بی سیم
  3. تعمیرگاه مجاز موتور سیکلت محمود در محله کوی نصر
  4. تعمیرگاه مجاز موتور سیکلت گودرزی در محله اتابک
  5. تعمیرگاه مجاز موتور سیکلت رمضانی در محله فردوسی
  6. تعمیرگاه مجاز موتور سیکلت توکلی در محله سلسبیل
  7. تعمیرگاه مجاز موتور سیکلت خلیلی در محله تجریش
  8. تعمیرگاه مجاز موتور سیکلت تهرانی در محله گرگان
  9. خدمات مجاز موتور سیکلت صدیف در محله هفت چنار
  10. تعمیرگاه مجاز موتور سیکلت سبک هوندا ۱۲۵ سید سعید در محله کیانشهر شمالی

تعمیر موتور سیکلت در تهرانسخن پایانی

 در این مطلب از وبلاگ یدک تیمچه با شما کاربران گرامی همراه بودیم و معروف‌ترین تعمیرگاه های موتور در تهران را معرفی کردیم. تجربه بسیاری از کاربران نشان داده است که همه‌ی این تعمیرگاه‌ها ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیر هر موتور سیکلتی دارا هستند و می‌توانید با خیال راحت موتور سیکلت خود را به آن‌ها بسپارید. در صورتی که موتور سیکلت خود را به هر کدام از این تعمیرگاه‌ها سپرده‌اید و از آن‌ها راضی نبوده‌اید، می‌توانید در قسمت نظرات، موضوعی که از نظر شما مشکل بوده است را بازگو کنید.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند