موتور سیکلت پرواز 200

موتور سیکلت پرواز ۲۰۰ سی دی ای + نقد و بررسی تخصصی

06:46۵

موتور سیکلت یکی از وسیله‌های نقلیه‌ای است که در سراسر جهان به خصوص در ایران طرفداران زیادی دارد و فروش آن‌ها نیز به اندازه طرفدارانشان است. یکی از موتور سیکلت‌هایی که فروش خوبی را تجربه کرده و هنوز هم تولید می‌شود، موتور سیکلت سی دی آی پرواز مدل ۲۰۰ است که با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، با قیمت خوبی در بازار عرضه شده‌اند. موتور سیکلت پرواز ۲۰۰ برای مقاصد درون شهری بهترین گزینه است و با توجه به مصرف سوخت و حجم باک آن، قطعا چند روزی نیاز به سوخت رسانی به آن نخواهید داشت. در ادامه این مطلب از سایت یدک تیمچه، مرکز خرید آنلاین لوازم یدکی موتور سیکلت به ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره موتور سیکلت پرواز مدل ۲۰۰ به شما بدهیم.

مشخصات موتور سیکلت پرواز مدل ۲۰۰

این موتور سیکلت که به انتخاب اکثر جوانان تبدیل شده است، دارای دو چرخ، یک اگزوز، یک زین با ظرفیت دو نفر می‌باشد. تعداد سیلندرهای این موتور سیکلت ۱ عدد است که با جعبه دنده دستی و یک پیشرانه ۲۰۰ سی‌سی، حداکثر سرعت ۹۵ کیلومتر بر ساعت را برای رانندگان فراهم می‌کند. ترمز عقب این موتور سیکلت کاسه‌ای است که سرعت موتور سیکلت را با شوک کاهش می‌دهد و ترمز جلو نیز دیسکی می‌باشد که در زمان کاهش سرعت، وظیفه ایجاد تعادل در موتور سیکلت و کاهش سرعت به صورت آهسته را دارد.

این موتور سیکلت فضایی برای حمل بار ندارد، اما می‌توان فضایی را به صورت جداگانه برای آن قرار داد. طول موتور سیکلت پرواز، ۱۱۹ سانتی‌متر و عرض آن ۸۳ سانتی‌متر است. فاصله بین دو محور این موتور سیکلت ۱۰۲ میلی‌متر می‌باشد. پیشرانه‌ای که برای این موتور سیکلت نصب شده است، بنزینی بوده و قدرت حرکت را با احتراق این سوخت فراهم می‌کند. حجم مخزن سوخت موتور سیکلت پرواز ۹ لیتر است که هر در ۱۰۰ کیلومتر حدود ۳ لیتر را مصرف می‌کند. لامپ استفاده شده در درون این موتور سیکلت که برای آگاهی و دیدن فضای جلوی موتور نصب شده است، از نوع رشته بوده که نور و طول عمر نسبتا خوبی دارد.

ویژگی‌های موتور سیکلت Parvaz مدل ۲۰۰

موتور سیکلت پرواز مدل ۲۰۰، ویژگی‌های زیادی دارد و همین امر نیز باعث شده تا به انتخاب اول بسیار از افراد علاقه‌مند به موتور سواری تبدیل شود. در ادامه می‌توانید ویژگی‌های این موتور سیکلت را مشاهده کنید:

  • اولین ویژگی موتور سیکلت پرواز مدل ۲۰۰، قیمت مناسب خود نسبت به رقبای موجود در بازار است. در حال حاضر قیمت این محصول به ۲۷-۳۰ میلیون تومان عرضه می‌شود که قیمت بسیار خوبی می‌باشد.
  • مصرف سوخت این موتور سیکلت، با توجه به عملکرد و کارایی که دارد، در درجه متوسط قرار می‌گیرد. بنابراین نیاز به سوخت رسانی به این موتور، کمتر از موتور سیکلت‌های دیگر خواهد بود.
  • استهلاک این موتور سیکلت بسیار پایین است و خرابی خیلی کمتری نسبت به دیگر موتور سیکلت‌ها برای آن به وجود می‌آید. همین امر باعث شده تا هزینه جانبی کمتری برای خریداران این موتور سیکلت داشته باشد.
  • امنیت این موتور سیکلت نیز مثال زدنی است. استارتی که به طور فابریک برای این موتور قرار گرفته است، فقط با همان سوئیچی که به راننده داده شده است، فعال می‌گردد. همچنین امنیت باک نیز بالا می‌باشد، دریچه ورودی این موتور سیکلت پلمپ شده است و امکان خارج کردن بنزین بدون داشتن کلید آن غیر ممکن خواهد بود.
  • وزن موتور سیکلت پرواز با توجه به موتور سیکلت‌های رقیب، متعادل بوده و با نصب یک قفل چرخ، امنیت آن بیشتر می‌شود.
  • ترمزهای قرار گرفته در چرخ جلو و عقب این موتور سیکلت، باعث شده تا کنترل کاهش سرعت، به طور کلی در دستان راننده خواهد بود. ترمز عقب کاسه‌ای و ترمز جلو دیسکی است که نوع کاسه‌ای به کاهش سرعت به صورت قفل کردن چرخ‌ها و ترمز جلو به برای ایجاد تعادل و کاهش سرعت به صورت آهسته استفاده می‌شود.

ارزش خرید موتور سیکلت Parvaz مدل ۲۰۰

در بین موتور سیکلت‌های موجود در بازار و قیمت‌هایی روز به روز تغییر پیدا می‌کنند، موتور سیکلت پرواز مدل ۲۰۰، عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته و همین امر نیز باعث شده تا از دیده افراد بسیاری، به گزینه خوبی برای خرید تبدیل شده است. اگر می‌خواهید یک وسیله نقلیه نسبتا ارزان را برای مقاصد درون شهری تهیه کنید، این موتور سیکلت گزینه خوبی برای شما است، زیرا با توجه به امکاناتی و ویژگی‌هایی که دارد، در هر زمان می‌تواند در جابه جایی‌های مختلف به شما کمک کند

موتور سیکلت‌های مشابه موتور سیکلت Parvaz مدل ۲۰۰

اگر بخواهیم رقیب‌های این موتور سیکلت با برند پرواز را معرفی کنیم، محصولاتی همچون موتور سیکلت پرواز ۱۲۵ استارتی و بدون استارت، موتورسیکلت پرواز ان ام اس ۲۰۰ و ان ام اس ۱۵۰ از رقبا اصلی موتور سیکلت پرواز مدل ۲۰۰ هستند. از محصولات دیگر برندها که رقیب موتور سیکلت پرواز مدل ۲۰۰ هستند، می‌توان به موتور سیکلت سحر ۱۲۵، ۱۲۵ و ۲۰۰، موتور سیکلت‌های کویر سری ۱۲۵ و ۱۵۰ و ۱۷۵ اشاره کرد. عملکرد این موتور سیکلت‌ها نسبتا شبیه به موتور سیکلت پرواز مدل ۲۰۰ است، اما امکانات و ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها با پرواز متفاوت بوده و قیمت‌های متنوعی نیز دارند. توجه داشته باشید که فیزیک برخی از این موتور سیکلن بر روی وزنی که دارند نیز تاثیر می‌گذارند، بنابراین مشخصات فیزیکی هر موتور سیکلت نیز با دیگری متفاوت است.

نظرات کاربران درباره این موتور سیکلت

در ابتدا باید به شما بگوییم که اگر سرمایه‌ای بین ۲ الی ۳ برابر این موتور سیکلت را در دست دارید، خرید این موتور سیکلت برای شما شاید ریختن پول در سطل زباله به نظر برسد، زیرا با مبالغ بیشتری می‌توانید موتور سیکلت‌هایی که عملکرد فوق العاده بهتری نسبت به این موتور سیکلت دارند را خریداری کنید. اما برای کسانی که سرمایه کمی دارند و فقط می‌توانند موتورهایی را با همین رنج قیمتی خریداری کنند، بهترین انتخاب می‌باشد. زیرا با توجه به مبلغ آن، امکانات بسیار مفید و خوبی را به رانندگان ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

در این مطلب از وبلاگ یدک تیمچه سعی کردیم که موتور سیکلت Parvaz مدل ۲۰۰ را به شما کاربران گرامی معرفی کردیم تا اگر قصد خرید آن را دارید، با آن آشنا شوید. این موتور سیکلت برای مقاصد درون شهری، بهترین انتخاب می‌باشد و معمولا کسانی که پیک هستند، می‌توانند از این موتور سیکلت کم مصرف استفاده کنند. رضایت مشتریان نیز نسبت به این موتور سیکلت تقریبا بالا بوده و خرید این موتور سیکلت را برای کسانی که در حد مبلغ همین موتور سیکلت سرمایه دارند، پیشنهاد می‌کنند.

منابع:

persianmotor.net

 


5 Comments

  1. فی

    گند ترین از همه بابت حیف پول هیج جا هم پاسخگو نیست

  1. آرمان ریاحی

    بنظرم خیلللی موتور خوبی هست ۱۰۰ درصد از کویربهتراست

  1. شهاب

    عالی و بروز فقط حتما هوایتون به اچارکشی ‌و ابندی باشه زیاد هم تند نرید چرا که موتور زود به زود اچار کشی میخواد به هر حال موتور پرقدرتیه

  1. مجتبی

    صدای مزخرف اگزوز موتورهای سی دی ای که باعث الودگی صوتی میشود این موتورها را در برند بدترین موتورها قرار داده کافی است شما نیمه شب بخواهید از این موتور استفاده کنید با توجه به سکوت شب و صدای مزخرف کلا موتورهای سی دی ای ۲۰۰ باعث مردم ازاری و دعوا میشه اگر مشکل صدای اگزوز حل شود بد نیست

  1. علی زمانلو

    سلام من خوی یسک

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند